Gå til innhold

mange som venter barn i april?? evt dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 25. Skal føde på ullevål :) Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått termin både 28.april og 7. mai... men tror jeg føder i april jeg da og skal føde på sus stavanger...

Skrevet

Jeg har termin 11.april og skal føde på UNN i Tromsø

Skrevet

Meg =) 6. april. 2007

Skal føde på Buskerud Sentralsykehus

Skrevet

Har termin 15 april og skal føde på sykehuset telemark, Skien:)

Skrevet

26 april og skal føde på storken (satser på det) i Bergen.

Skrevet

Jeg har termin 8 april, skal føde på SUS

Skrevet

Jeg har termin 1.april og skal føde på Førde Sentralsykehus. Men siden jeg venter tvillinger, kommer de nok i løpet av mars =)

Skrevet

Jeg har termin 3. april og skal føde på Ullvål:-) 2 måneder igjen i dag:-)

Skrevet

22.april etter den ene ul, 16. etter den andre. Forholder meg til den 22, da, for det gjør selvfølgelig legene.... Ahus er plassen!

Skrevet

Æ har egentli termin 31.mars, men går ut ifra at æ går over nån daga, e jo ingen som veit då, men trur d blir aprilbaby =) Ska føde enten på Finnsnes Fødestue eller Tromsø.

Skrevet

Har termin 17.april.....

Opplevelsen skal finne sted ved St.Olav, føde vest.....

Skrevet

ul termin 4 april, men mens termin 25 mars. skal føde på st. olavs hospital føde vest.

Skrevet

Jeg har termin 10. april og skal føde i Bergen, på Føden.. Kjenner litt for mange jordmødre på Storken, så tør meg ikke inn der denne gangen. Var der i praksis... Litt forundret over hvor få som har meldt seg på denne tråden fra Bergen som skal føde i april. Bare èn i tillegg til meg som jeg kunne se...hmm.. :o)

Skrevet

har termin 22 april (UL) og mens termin 20 april.. vil føde på Storken i Bergen vist eg får lov. hehe :P

Skrevet

har termin 17.april. skal føde i elverum. gleder oss!!!!

Skrevet

Jeg skal også føde i Bergen, på Føden! Har født der engang før, og det funket fint for meg. Det er der de har epiduralen!!! Jeg syntes det gjorde for vondt sist til at jeg ville gjøre det "naturlig"...

Har termin 4. april.

Skrevet

Her er det ei hvertfall..Dobbelt opp også..Termin 01/04 April men er jo to så trur de kommer før.

• 1 år senere...
Skrevet

Venter en gutt 5. april. Skal føde på ABC-klinikken på Ullevåll.

Skrevet

Venter jente 14 april, skal føde på UNN Tromsø.

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Dere ser at dette innlegget er fra 2007 eller??? Hehehe :)

Stussa siden jeg som har termin 30.mars fremdeles har tre uker igjen inne på 2.trim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...