♥sjiga♥ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 hei hei, er det noen av dere som har tidtil dib lenger?kunne tenkt meg en tref snart. er så nyskjerrig på bebissene deres.
sajam Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Heisann! Jeg er nå her jeg da...... Lenge siden jeg har sett noe til de andre. Kunne og tenkt meg et treff snart. Du har ikke tlf nr til noen du vel? Jeg har Mandy sitt, tror hun har C-millan sitt. Kan jo evt sende Mandy en mld på mandag og høre om hun har lyst til og bli med.
♥sjiga♥ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 jeg har bare tlf til 8 oktober men det er ikke noe kontakt. jeg blir med på treff så snart dere andre kan og vil.
sajam Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Da skriver jeg her så fort jeg får svar fra mandy jeg ) Alt bra med lille gutt eller?
♥sjiga♥ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 ja da du jeg roper på deg lenger nede på siden knis. lag deg profil da kan jeg bare sende post til deg i stede for å satse på at du ser tråden min. og omvent.
sajam Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Nå har jeg gjort et tappert forsøk på en profil )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå