På'n igjen:)!! Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei og takk for i går! (Summer85 er riktig?) Var hyggelig å møte dere, kjempe bra at det er flere i samme situasjon i bygda! Ville bare ønske dere en god helg! klem,
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei på du!! Takk det samme!! Vi skravles neste torsdag.. Klarer oss jo helt fint uten jordmor vi Hehehe.. God helg ja Klem
summer85 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 hei på dere begge to =) jeg svarer litt sent jeg da.. hehe... men ja tusen takk for torsdag, det var kjempe koselig, koselig å bli kjent med dere. =) men skal dere møtes på torsdag allikavel? mente dere ikke kunne på torsdag jeg!!?? Klem fra
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hei! Nei, det blir nok ikke denne torsdagen. Jeg jobber dagen... Tror det var den 15.vi ble enige om. Må reise litt tidlig den dagen, skal på jobb.. Så jeg må reise kvart på to seinest.. ;s Alt bra med dere??
summer85 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 å ja, stemmer det ja =) jepp, alt er bare bra med oss, vi har kosa oss masse i helga...=) alt bra med dere å?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hehe.. Godt det da.. Nei, her er det bare sofan som teller for meg i dag og i morgen.. Helt utslitt etter en helg med jobbing.. Skal på møte med sjefen på onsdag, hun ville gjerne ha meg der helt ut. Og siden jeg ikke hadde vært syk i det hele tatt så skulle hun være litt snill med meg, og gi meg antakligvis en dag fri i uka fremover!!! Så håper det ordner seg til! Vi snakkes
På'n igjen:)!! Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Hei igjen! Alt bra her og. Har hatt noen fine dager på fjellet og reiser opp igjen på torsdag ettermiddag! Deilig å komme seg litt bort og koble av! Men bekkenet er blitt verre da, men men er absolutt til å leve med. Jeg kan dessverre ikke den 15. da jeg jobber hele dagen. Men jeg kan 22. som vi også ble enige om, så da håper jeg dere kommer også! Vil jo gjerne møte dere igjen Så bra at sjefen din har bestemt seg for det da Trine! Godt å høre at det finnes sjefer som tenker framover!!! Ha en fin kveld og god natt!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Bra at du har hatt det fint på fjellet!! Tenkte på deg når det var så flott vær på lørdag! Reine påskeværet jo! Jeg var på Gran i dag og handlet enda mer barneklær.. Hehehe.. Så nå har jeg stort sett det jeg trenger snart av klær til fødselen Men det kommer nok til å bli litt mer etterhvert.. (Får man nok klær til babyer?? De gulper jo og sikler hele tiden, hihi...) Så har jeg kjøpt litt småtterier babyen trenger ;D Jess jess.. Jeg får manne meg opp og komme meg på oppvaskmøte på Mylla jeg da.. Skravles jenter
summer85 Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 hei på dere begge 2 =) så koselig å høre at du hadde det fint på fjellet da =) jeg vil å også på en tur.. =( nå.... hehe.... Trine: ja.. du får nok klær til baby ja =) hehe.. er så godt å se at det er flere enn meg som handler inn masse til første baby.. jeg kjøpte endel.. å fikk masse.. så ja. fikk alt for mye klær til babyen... som han da vokste så alt for fort ut av.... men gulper gjør de jo endel ja.. hehe.. men nå skal jeg ta en dusj jeg, å rydde litt her før jeg skal se på greys anatomy =)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Hhehehe!!! Det er jo sååå moro å handle babyklær!?!!!!! Ani, har du kjøpt noe da?? Dumt å ha alt for mye klær da, kanskje h*n ikke får brukt alt før det er for lite.. Men men... shopping er mooooooroooo Ha en fortsatt fin kveld begge to Jeg har en haug med klesvask som skal vaskes og henges opp ;D Me snakkast! Nå er det snart Greys anotomy Jihaa! Klemmer deles ut i fleng!
På'n igjen:)!! Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2007 Hei hei! Nei har faktisk ikke kjøpt noe enda. Dvs mannen min kjøpte en genser med ' I love my mummy' da han var i England også har vi fått en Kammababy body (HAMKAM) og en VIF supporter body (da mannen min heier på KAMMA og jeg på VIF) hehe. Fikk de av broren til mannen min til jul.. Men jeg har veldig lyst å kjøpe noe snart, går bare og venter på lønning... Ja man får helt sikkert nok klær, men er jo litt moro å kjøpe litt selv også da! Skal nok ta meg en tur til Oslo snart og kjøpe noen mammagensere og noe babytøy! Gleder meg hihi! Har du kjent noe liv da, Summer? Det er så moro å kjenne den lille inni magen! Ha en fin kveld!
summer85 Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Hei igjen =) nå er jeg her veit du =) ja det er kjempe morro å kjøpe babyklær.... jeg kjøpte litt til gutten min, men ikke så mye.. hadde en mamma som passet på meg hele tiden så jeg ikke skulle kjøpe så mye, for hun visste at jeg kom til å få endel.. hehe.. noe som stemte.... men det finnes jo sååå masse fint babytøy da.. jeg blir helt syk jeg når jeg ser de... i går var vi i sandvika, å jeg var på H&M. jeg er overbevist på at det er en gutt i magen min, men av en eller annen grunn begynnte jeg å kikke på jentetøy i går.. hehe, morro.. jeg skal nok vite kjønnet jeg tror jeg. er for nysgjerrig til å ikke vite det. åsså ettersom det er nr 2 så er det greit å vite det å, men hensyn til hva jeg må kjøpe nytt, å hva jeg kan bruke opp igjen. Nei har ikke kjent noe spark enda... =( kjente noe for 2,5 uke siden som jeg trodde var ett spark, men var nok bare litt luft, for har ikke kjent noen ting etterpå. Går her å venter spent jeg.. gleder meg så.=) når var de dere kjente første gangen? Jëg var så dum når jeg gikk med gutten vår at jeg ikke skrev opp noe, så jeg husker ikke når jeg kjente med han =( Alt bra med dere da? klemmer fra meg til dere =)
På'n igjen:)!! Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Tror jeg kjente liv for første gang i 18 - 19 uke. Vel kjente noe en god del før, men da visste jeg ikke om det var babyen eller noe annet. Men har jo hørt at det er vanlig å kjenne noe tidligere når man har vært gravid før, for da vet man hvordan det er. Håper du kjenner noe snart da! Er så moro! Vi drar på fjellet igjen i dag vi Så dere må ha en fin helg!!! klem,
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Hei og hå! Tror du og jeg har samme "syken" Summer85.. Hehehe Vi fikk en baby på 4 mnder på besøk på jobben i går til en pasient, og gjett om den var skjønn!!!! Gleder meg bare enda mer til å se knøttet jeg altså!!! Er så spent på hva slags kjønn det er!! Hihihi Jeg kjente bevegelser allerede i 13-14 uke, men det var jo bare sånn bobler.. Men har kjent tydelige spark siden uke 19 ca Det er sååå herlig, men en utrolig rar følelse altså! Gleder meg til vi møtes igjen jenter! Kunne kanskje møttes uten jordmor også! På Glassverket eller noe sånt
summer85 Skrevet 19. februar 2007 #17 Skrevet 19. februar 2007 hei på dere igjen =) jeg fortsetter denne tråden jeg.. gidder ikke å lagen ny tråd.. hehe... bare lurter på om dere var klare for treff på torsdag jeg, eller om dere skulle jobbe da?? alt bra med dere? klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå