Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Det begynte egentlig for noen dager siden. blir kjempe sliten av å gå en liten tur ut. Og i går drev jeg og ryddet og vasket litt klær og sorterte sokker og sånn og ble igjen kjempe sliten og måtte bare gi opp hele prosjektet.. Har også begynt å få kynnere hvis jeg er aktiv og holder på med ting, har ikke merket en eneste kynner før i svangerskapet. Jeg visste jo at jeg sikkert kom til å syntes alt ble tyngre på slutten og at jeg kom til å bli mer sliten, men det kom så plutselig - merket stor forskjell bare på en dag liksom... Er kjempe glad vi er i havn med det meste av innkjøp så jeg slipper å bekymre meg for det. Noen andre som føler at denne "slitenhetet" kom kasta på en?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 heeh ja jeg... skulle liksom gå på butikken igår jeg da.. måtte sikkert ta 6 pauser på veien hjem...herregud.,, kondisen er liksom helt fraværende.. er 32+6..
mamma'n til bitteliten Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Hva er kondis? Fornøyd hvis jeg kommer meg opp til 2. etg uten å måtte legge meg nedpå etterpå............ Har vært litt sliten lenge, men nå......... føler meg som jeg er 90 år og 200 kg. Litt over 4 uker igjen nå, bare å holde ut
*~**vips**~* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Kunne ikke vært mer enig, kjenner meg veldig godt igjen. De siste to, tre dagene har jeg følt meg helt utkjørt! Er 37+3.
klar for #2 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jepp, vi er flere! Jeg skulle bakt boller, men blir seriøst sliten bare av tanken på å sette deig. Og ikke misnt tanken på å måtte kna ut de bollene! Så prosjekt boller er lagt på is til etter fødsel, får heller servere kaffe om det kommer gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå