mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Ting tar tid, men nå står det altså en juniorsuite og venter på meg den 21. april. Det hadde dere ikke trodd det tenker jeg.
Trollmora Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Heldiggrisen! Jeg kommer nok til å misunne dere den helga der ja......
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Sukk............. (jeg trenger vel ikke si mer...........) )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 Du skal kanskje ikke være med....... Jeg mente ikke å gni det inn da...
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hehehehehehe jeg skal ikke det, nei!!!!!!;-))))) Men hvis jeg hadde hatt masse tid og masse penger, så hadde jeg ikke nølt med å ta en tur!!!!! Sukk igjen..............
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 melder meg inn i "sukkh".....lista jeg...... men,god tur,heldige du ;o)
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Så morsomt! Det skal bli artig å møtes IRL - som det heter... c",) Ta deg en tur til Strømmen til uka også, da vel!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2007 Stømmen er jo bare et steinkast herfra....Heehehehhehhe Jeg er sånn verdensmester i å kaste tunge ting veldig langt. Neida, Strømmen er vel ikke mer enn 50 min unna, så vi får se. Tror ikke avtaleboka er full ennå.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 jeg syns du er kul! kos deg med spa og en haug av fine damer og koselige ting!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2007 Det sier du nå det.....
Maud Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 Hurra! Gratulerer med bestemmelsen. Jeg var i tvil en stund, men beslutningen har vel ligget i lufta en stund nå. Jeg gleder meg til å treffe deg og alle de andre :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå