Gå til innhold

Er det mange som har analsex nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å prøve, men det vil ikke mannen min..

Hvordan går jeg fram? og er det i hele tatt godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å ha det, men ikke nå som vi er gravide... Men gleder meg til vi kan gjøre det igjen. Jeg synes det er kjempe godt:)

Skrevet

hvordan går man fram når man aldri har prøvd dette før? Kan vel ikke bare putte hele kuken inn med en gang??

og hvordan føles det? Kan man få orgasme?

Skrevet

Om han ikke vil, hmmmmm... Du kan forklare han at han kommer til å elske dt! Men begyn forsikti med en finger så 2 før du stapper hele utstyret oppi, og husk for guskyld glidemiddel! Og aldri putt noe i musa som du har hatt i rompa..! (bruk kondom da vertfall når du tar den i 2'rn)

Skrevet

Jeg har et litt motsatt problem . Mannen min ønsker det , men ikke jeg . Han har utrolig stor penis og de få gangene vi har forsøkt har jeg hylt ut i smerte . Har vært kåt da .. men skal si det gikk fort over . Au !!

Skrevet

Jeg synes det er "lettere" å ha ANal sex nå når jeg er gravid, sikkert pga hormonene er litt slappere bak der liksom :-)

I begynnelse er det vondt syntes jeg , men jeg tente jo LITT på det ,me vi har gått veldig forsiktig frem, og målet trenger ikke nødvendigvis ikke å være å måtte få tissen hans inn. Begynte med glidekrem og mindre dildoer, utviklet oss videre derifra. Nå hender det han smeller inn en grei but plugg i toern, men han kjører på i vagina, for så evt å pumpe meg full i toern etter på :-)

Vi gjør ikke dette ofte kanskje 4-5 ganger i året og jeg må være stein kåt og ja ting må stemme litt... men digg når det skjer.

Du er jo i litt uvanlig sits der mannen din ikke vil, du kan jo begynne å prøve for deg selv. Jeg prøvde butpluggen min først alene, og bare fortalte han om det . Nå er det sjelden det er møkkete bak der om du skjønner men om det er noe av det mannen din bekymrer seg for så kan du jo gjøre det helt rent med klyster i for kant..

For meg så er det like god fysisk som psykisk om du skjønner lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...