Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hva bruker dere inni? Jeg har en kjøpt en men vil ikke åpne den for å se. KJennes ikke ut som ris. Kjennes større ut enn ris. Noen som vet?
julaugmamma Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Nysgjerrigheten tar over... Hva bruker dere risposen til?
Gjest mphs Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Du varmer den i mikroen og bruker den på ømme muskler, vond mave,varme opp sengen etc. Jeg brukte risposer under fødselen som smertelindring. En på maven og en i korsryggen.
julaugmamma Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Er dette en lite/stor tøypose med ukokt jasminris, som du tar i microen noen minutter og legger på ømme muskler o.l ? Eller må det gjøres noe med risen?
Gjest mphs Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Du trenger ikke gjøre noe med risen. Hvis du skal sy en selv er det best å sy flere kanaler og ha risen i for da får den jevnere temperatur.
julaugmamma Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Takk for svar og råd "mphs" Har vurdert å sy. Er det vanlig bomullsstoff, eller bør jeg bruke andre stoffer? Vet du noe om det?
Gjest mphs Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har brukt 100% bomull. og så har jeg sydd ekstra "putevar" til den slik at den innerste ikke kommer rett på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå