Gå til innhold

hvor myekan jegta for en pent brukt babybilstol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en pent brukt bilstol 0-9 kilo som jeg vil bli kvitt ettersom vi skal kjøpe nye recaroseter til våre barn når peanøtt kommer. men hvor mye kan jeg ta for det?? er ca 4 år gammelt,men ser helt fint ut og har ikke vært i noen kollisjoner. det er kun brukt til 2 barn i ca 9 mnd hver..

det heter besafe maxi.

vurderte å ta 500 kr for det.. er det passe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er en litt høy pris men du fårsikkert solgt den til det men før du selger det må du sjekke at stolen ennå er godkjennt.

Skrevet

4år er mye på et bilsete.. du får nok ikke 500 for det. man får kjøpt 1år gamle seter til den prisen

Skrevet

jeg selte bilsete t mini i sommer, d var nesten ikke brukt..kansje 10 gang toppen..å jeg tok 750 kr for d. så jeg syns 500 er litt høy pris når d er 4 år gammelt. de annbefaler ikke seter som er så gamle...

Skrevet

takk for innlegg. jeg tror jeg bare setter det bort på loftet til svigermor og håper at svigerinnen min snart blir gravid og vil ha det. bedre å gi det bort da skjønner jeg. har også en simo duovogn som jeg da kommer til å gi bort.. orker ikke lufthjul etter at jeg har prøvd gummihjul. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...