Synnøve Finden Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Fint at det finnes en slik side. Jeg har to tette, 13 mnd mellomrom. Eldstemann er hjemme enda med oss, har tenkt på barnehage etterhvert. Det har gått veldig bra til nå synes jeg, men regner med det blir mer slitsomt når den minste (3mnd) sover mindre, men vi får se. Håper det blir masse kos og at de får glede av hverandre etterhvert som de vokser opp...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Helt enig, her i huset er det et 12 måneders mellomrom, eller helt nøyaktig 363 dager.... 2. mann ble født 23 januar, så jeg rakk akkurat hjem til 1.års feiringen til eldstemann som da var den 25 januar. (Det skal også nevnes at pappa'n til guttene ble 34 den 24 januar!!!) Så her i huset har vi fest 3 dager til ende!!! Foreløbig er pappa hjemme siden jeg hadde keisersnitt, så han skal gå hjemme fram til midten av mars, så nå er det jo ingen problem eller mas i det hele tatt, men det skal bli spennende utover våren.. Men jeg tror ikke det blir så store problemer! Uansett er det godt med et forum for fler i samme situasjon, for alle i min nærmeste vennekrets har bare 1 barn og her kan man komme med frustrasjoner og spørsmål og bli forstått!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå