Gå til innhold

Dere som røykte under graviditet,er dere tøff nok til og lese dette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,jeg er tøff nok til å lese dette,men du er ikke tøff nok til å legge nicket ditt under et slikt innlegg. For alt vi vet røkte du som en skorstein under svangerskapet...

Blir usaklig syns jeg når slke innlegg er anonyme,når HI vet at det blir diskusjon om sånt...

Menmen,er vel tøffere enn deg jeg da,som BÅDE tørr å lese dette og signere med nicket mitt....

Provoserende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som røyker under svangerskap?? Alle vil vel sine barn det beste? Høres utrolig ut at noen har hjerte til å skade sitt eget barn på den måten. Burde vært straffbart spør du meg.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.LATTERLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Klart det er skadelig å røyke under svangerskapet! Er vel ingen som har nektet for det og sagt at det er sunt!!

Mange ting som ikke er bra for barnet..

Har du det rent hjemme hos deg??

Lufter du hjemme hos deg?

Gir du barnet nok grønnsaker?

Vitaminer?

kler du på barnet godt nok når du skal ut i kaldt vær?

Skjønner ikke helt hvorfor slike innlegg skal opp hele tiden jeg.. Jeg gidder ikke å svare på dem noe mer..

Skrevet

Men du svarte jo nå;)

Men jeg er enig med deg (noe jeg klart har sagt fra om lengre oppe i tråden.)

Men røykerne er de siste i dagens samfunn som det er helt greit å mobbe. Det er ikke bare her inne men en generell oppfatning, spesielt blandt ikkerøykere, xrøykere og også mange røykere.

Jeg er en av de som ikke skammer meg over å røyke og tilhører derfor ingen av overnevnte kategorier.

Jeg er heller ei uintelligent og vet hva skadevirkningene både er og kan bli for meg senere. Jeg er også klar over hvilke skader jeg kunne påført Embla under svangerskapet. Og det er ingen god følelse å vite at hun kan få trøbbel senere for mine eskapader. Men jeg VET det og trenger ingen til å fortelle meg det to ganger i uken eller mer som det bir gjort på denne siden.

må også legge til for små søte anonyme at neida, jeg var ingen storrøyker under svangerskapet, jeg røyka heller ikke hver dag, ikke engang hver uke, men jeg røyka. Sånn er det nå en gang og uansett hvor mye dritt dere slenger og hvor mange ganger dette temaet blir tatt opp vil ikke det forandre noenting for de som røyka under svangerskapene, i og med at de er her inne er barna allerede født. Sånn hvis dere ikke har fått med dere det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...