Oi ..! Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Og så jeg da, som har vært så positiv hele veien! Jeg har passet på å holde meg sysselsatt i permisjonstiden, ja, jeg har rett og slett *nytt* å ha tid for meg selv. Og så, helt ut av det blå', så er alt bare dittkjipt og teit, og det er en evighet igjen til termin (tre dager), og hva hvis jeg går over tiden..? Sukk! Trenger at noen "plukker meg opp" og blåser litt positivitetsstøv på meg
Oi ..! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2007 Det skulle selvfølgelig vært "motet" i overskriften... Nå ble dét feil også. Furte-furte...
kokko Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg skal blåse så mye posistivt støv til deg, samtidig så tar jeg med litt fødestøv også.. jeg trenger ikke det før i april.... KJenner selv at dagene blir lange, men det er fordi jeg går sykemeldt og det er ikke så mye jeg klare å gjøre....Har du ordnet baby rommet.. er det blitt klart med all baby tøy ferdig vasket og brettet så fint inn i skapet.... 3 dager det går fort og 2 uker i tillegg noe som jeg ikke tro på deg går fort det også,,,, finn deg en god bok og sett deg i god stolen med en god kopp te og slapp av og nyt tiden du har for deg selv... det er ikke lenge før du ikke er alleine
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 så da er du ikke like nedlatende til andre som er lei lenger heller da?
RompeRock Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Skal plukke deg opp jeg ) Hold ut! Legg deg litt på sofaen og lukk øynene. Tenk at det faktisk skjer snart. Snart får du møte babyen din Så rart det skal bli. Tenk at du skal føde et lite liv; som du skal lære å kjenne, og som kanskje får dine øyne... Og så lager du deg noe godt å spise. Leser litt i ei bok kanskje? Tar deg et bad? Ikke gjør noe du _vet_ du kommer til å bli furten over ) Jeg skal for eksempel IKKE være med til byen i morra, når samboer skal dit og klippe seg. For jeg vet jeg kommer til å bli sur over trange parkeringsplasser ("kommer meg jo ikke ut jo; fordi jeg er en jævla elefant!"), varme butikker ("her er det faen meg over 40 grader!"), osv osv ;o)) Blåser positivitetsstøv i din retning; og satser på bittelitt motvind, slik at det legger seg litt på meg også ) Hold ut!
Pink&Lucky Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Her kommer litt positive vibber fra meg og!! ) ) ) Selv om jeg må innrømme at jeg føler det på samme måte som deg... Har 5 dager igjen til termin, er såpass syk nå (influensa) at det er strevsomt å komme seg ut, alle forberedelser er gjort og alt er klart til babyen kommer! Kjeeeeeder meg! Men tenk bare, om kun kort tid har du babynurket hos deg!! Tenk så fantastisk det blir...! Tiden fram til dess kan du bruke bare på deg selv, sove leeenge (nyt det mens du kan, hehe!), ta deilige varme dusjer, ansiktsmaske, scrub av hud og fotpleie! Les en god bok, se formiddagsTV som Dr. Phil og Oprah, gå deg en liten tur ut... Det virker kanskje som en evighet til du skal føde nå, men i ettertid kommer du til å synes at tiden fløy avgårde! Ønsker deg lykke til med innspurten! )
Oi ..! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har aldri ment å være nedlatende til andre som er lei. Folk må få være så lei de bare orker, men jeg synes det er litt tøvete å sette i gang med alskens igangsettende midler for å få ut babyen når en ikke ennå har gått et helt svangerskap. Babyen kommer når den er klar, og jeg mener at en ikke bør tukle med naturens tidsaspekt fordi en selv er lei av å være gravid. Jeg synes det er egoistisk og respektløst overfor naturen. Men at en er lei, det har jeg hatt forståelse for. Særlig hvis en har vært mye plaget i svangerskapet. Nå har jeg vært ekstremt heldig i mitt - de eneste ulempene for meg har stort sett vært at jeg ikke kan gå i de klærne jeg liker best og at jeg ikke har kunnet drikke alkohol på fest. Men for all del - jeg har aldri ment at folk ikke skal kunne ha lov til å være lei av å vente.
Oi ..! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk til dere som har sendt positivitetsstøv! Det skulle ikke mer til - nå skal jeg nok klare å nyte de neste dagene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå