Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ei jente som fyller 4 år snart. Hun vil selvsagt invitere barna fra barnehagen i selskap. Og det er jo greit nok det. Problemet er at vi har liten plass, og kan derfor ikke invitere alle hun vil ha. Vi er ikkae av de som har best råd heller, og føler nok at vi ikke er "gode" nok for noen av foreldrene.

Men en av bestekompisene hennes er blant de som har foreldre som tjener mye, og har stort hus, båt osv osv, og jeg kvier meg for å invitere ham. Hva kan vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det er ikke så lett det det, men husk at hun bare er 4 år, og hun blir helt sikker fornøyd om dere ber bare noen av de alle beste vennene hennes, de hun leker mest med, kanskje tre-fire stykker. Barn bryr seg ikke om materielle ting i den forstand. Tror ikke du skal tenke på at bestekompisen har rike foreldre, for det gjør helt sikkrt ikke barna. De ser det ikke på den måten, det er det vi voksne som gjør! De er førnøyd bare de får leke med hverandre, og får litt kake og godis, he he:-))

Hvis eventuelle foreldre kommer med skrå blikk, noe jeg tviler sterk på, er det jo disse som har et problem. Men jeg er sikker på at du kan ta det helt med ro, de fleste er kjent med at folk har forskjellig lisvsituasjon og at alle ikke er like heldig stilt økonomisk! Husk, dette er for din datter, du trenger ikke "forklare" deg for noen, tror nok heller både barna og foreldrene er glade for å bli invitert og få være med å feire!!

Ha en fin bursdag:-))

Skrevet

Sett deg selv litt til sides og fokuser på å gi datteren din en fin bursdag. Det blir fin bursdag uten at det lyser penger! Du skal jo holde bursdag for datteren din og vennene hennes, ikke for andre foreldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...