madame Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen nå som det ser ut til at jeg kommer flyttende til Tønsberg:) Kjekt å få litt tips om ting og tang i forhold til byen, skolene, barnehagene etc....
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bor like utenfor tønsberg Er alene (med kjæreste som ikke er bf, bor alene) med en gutt på 3 1/2 mnd Legg meg gjerne til msn hvis du vil prate litt: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå