Gå til innhold

Hv asyntes dere om gjestebok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det hadde vært koselig!Er jo en minne fpr livet:) men har aldri vært ute for det selv i noen bryllup!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært inne på tanken selv, hadde jo vært ganske gøy og ha. For da har du ett minne for livet som du sier...

 

 

Men som du sier har jeg aldri hørt at noen har hatt d, Har ikke vært i så mange bryllup før så vet ikke om man har d.. hehe

Skrevet

Ja og siden de selger d så er d jo sikkert noen som har d:D Eller hadde de ikke solgt d tror jeg... hehe

 

Når skal du gifte deg??

Skrevet

Det har jeg tenkt å ha. Har aldri hørt om det så trodde nesten jeg fant på nye nytt jeg. He he.

Skrevet

hehe.... Har sett at de har sånne gjestebøker til bryllupet... hehe Men du har sikkert finni på noe nytt ;)

Skrevet

Vi har kjøpt i bokhandelen... Ga 147,- for en fin en, med "Best Friends" bamsene på (blå og grå). Kjempe søt!

Skrevet

Vi kjøpte et fotoalbum med blå ark. På forsiden var det en firkant hvor vi kunne sette bilde av oss.

 

Kan tro det er morsomt å ta fram etter 7 år....

 

Anbefales å kjøpe et slikt:o)

Skrevet

vi skal ha et bord med slik fotoapparat hvor bildet kommer ut med en gang...litt stasj og lim...så kan folk skrive når de vil..og hva de vil....etterhvert i bryllupet

Skrevet

Fin ide!

 

Man signerer med navn og lykkehilsninger, en utvidet versjon av bryllupskort. Man får samlet alt på et sted.

Skrevet

det var ei som spurte om når jeg skal gifte meg!Den 7 juli!

Skrevet

vi skal ha det og ett slikt kamera hvor bildet kommer med en gang, så tar gjestene bilde og skriver en hilsen, kan bli morsomt:o)

Skrevet

Det kamra, er det noe der har fra gammelt av eller har dere kjøpt det nå? Tenkte hva det evnt kostet jeg, Morsom ide

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi skal ha det, tar det på de første sidene i vårt album. Lager albumet selv og har laget plass helt fremst til dette.

Skrevet

Utrolig genial idé som jeg tar til meg! Det med polaroidkamera var jo genialt da! Bør kanskje binde fast kameraet slik at folk ikke tar det med seg og legger det fra seg andre steder, men at det hele tiden står ved gjesteboken? Sett ulike penner, kalligrafipener etc + limstift ved siden av!

Skrevet

Vi fikk faktisk gjestebok vi, noe som var kjempekos.>En av gjestene hadde med seg en liten bildeprinter som de koblet til kameraet sitt og tok masse bilder som ble limt inn i boka, og gjestene skrev sine hilsener der..Det var en kjempeflott gave!!

Skrevet

Vi har hele tiden tenkt å ha gjestebok,men ideen med å ha et kamera og litt stasj var jo helt super!! Så nå ender vi nok opp med det :)

Skrevet

Har tenkt på dette med gjestebok, men så kom noen med ideen om kjevle, som gjestene kunne skrive navnet sitt på.

Siden mannen har en morfar som driver med litt trearbeide skal vi få han til å lage et trefat til oss som vi tenker å sende rundt slik at alle gjestene skriver navnet sitt på dette og det skal selvfølgelig få hedersplass på veggen :)

Skrevet

Hvor far man tak i sånn kamera??

Skrevet

Vi hadde det, og det var TO som skreiv seg inn... Sjølv om vi hadde sagt frå om det på førehand og den låg veldig synleg framme...

 

Men vi lagde den sjølv, så det var jo ingen pengar vekkasta (kjøpte ei fin notatbok og lagde nytt "cover")

Skrevet

Vi har tenkt å ha en som kan ta bilde av gjestene etterhvert som de kommer, så er vi sikker på at vi får alle på bilde også. Men vi hadde tenkt å bruke vanlig digitalkamera, for polaroidkamera (og filmen/bildene) er så dyre. Vi skal ha til sammen 170 gjester...

Men tror nok vi skal ha en slags gjestebok også, for bildene får vi jo ikke fremkalt før senere.

Eller kanskje vi kan vise de på storskjerm senere på kvelden, slik at alle får se seg selv :)

Da kan alle som har med digitalkamera (og som har lyst) overføre bilder på en datamaskin, så har vi fremvising på storskjerm av de ulike bildene som gjestene har tatt utover dagen og kvelden. Samtidig så får jo vi bildene som er overført på maskinen :)

Skrevet

I et bryllup jeg var, så var det en som hadde et sånn kamera.. Polaroid, og limte inn ett bilde pr side, og så skrev vi alle under vårt bilde. Mitt bilde ser helt fææælt ut, men det er veldig morsomt allikevel.

Tror det var brudens bror som hadde regien på det.. Det er et utrolig fint minne for brudeparet, og morsomt for oss som var der.

Skrevet

Mormora mi har brodert hele livet sitt,

alt fra juleduker til grytekluter. Hun er sabla flink, og har en haug med bestillinger liggende, så jeg har spurt om ikke hun vil brodere en kaffeduk for oss, der alle gjestene i bryllupet skriver navnet sitt langs borden rundt. Så syr hun navnene deres over med tråd etterpå slik at det ikke forsvinner i vask. Det er utrolig flott og absolutt et minne for livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...