Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Syntes det hadde vært koselig!Er jo en minne fpr livet:) men har aldri vært ute for det selv i noen bryllup!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Har vært inne på tanken selv, hadde jo vært ganske gøy og ha. For da har du ett minne for livet som du sier... Men som du sier har jeg aldri hørt at noen har hatt d, Har ikke vært i så mange bryllup før så vet ikke om man har d.. hehe
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Ja og siden de selger d så er d jo sikkert noen som har d:D Eller hadde de ikke solgt d tror jeg... hehe Når skal du gifte deg??
hund&barn@fullrulle Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Det har jeg tenkt å ha. Har aldri hørt om det så trodde nesten jeg fant på nye nytt jeg. He he.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 hehe.... Har sett at de har sånne gjestebøker til bryllupet... hehe Men du har sikkert finni på noe nytt
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Vi har kjøpt i bokhandelen... Ga 147,- for en fin en, med "Best Friends" bamsene på (blå og grå). Kjempe søt!
Dronningen! Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Vi kjøpte et fotoalbum med blå ark. På forsiden var det en firkant hvor vi kunne sette bilde av oss. Kan tro det er morsomt å ta fram etter 7 år.... Anbefales å kjøpe et slikt:o)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 vi skal ha et bord med slik fotoapparat hvor bildet kommer ut med en gang...litt stasj og lim...så kan folk skrive når de vil..og hva de vil....etterhvert i bryllupet
Morango 29.05.2007 Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Fin ide! Man signerer med navn og lykkehilsninger, en utvidet versjon av bryllupskort. Man får samlet alt på et sted.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 det var ei som spurte om når jeg skal gifte meg!Den 7 juli!
Jenny-penny Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 vi skal ha det og ett slikt kamera hvor bildet kommer med en gang, så tar gjestene bilde og skriver en hilsen, kan bli morsomt:o)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #13 Skrevet 3. februar 2007 Det kamra, er det noe der har fra gammelt av eller har dere kjøpt det nå? Tenkte hva det evnt kostet jeg, Morsom ide
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. februar 2007 #14 Skrevet 4. februar 2007 Vi skal ha det, tar det på de første sidene i vårt album. Lager albumet selv og har laget plass helt fremst til dette.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 Utrolig genial idé som jeg tar til meg! Det med polaroidkamera var jo genialt da! Bør kanskje binde fast kameraet slik at folk ikke tar det med seg og legger det fra seg andre steder, men at det hele tiden står ved gjesteboken? Sett ulike penner, kalligrafipener etc + limstift ved siden av!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Vi fikk faktisk gjestebok vi, noe som var kjempekos.>En av gjestene hadde med seg en liten bildeprinter som de koblet til kameraet sitt og tok masse bilder som ble limt inn i boka, og gjestene skrev sine hilsener der..Det var en kjempeflott gave!!
jente,jente, ? Skrevet 12. februar 2007 #17 Skrevet 12. februar 2007 Vi har hele tiden tenkt å ha gjestebok,men ideen med å ha et kamera og litt stasj var jo helt super!! Så nå ender vi nok opp med det
Joikaboll@ Skrevet 12. februar 2007 #18 Skrevet 12. februar 2007 Har tenkt på dette med gjestebok, men så kom noen med ideen om kjevle, som gjestene kunne skrive navnet sitt på. Siden mannen har en morfar som driver med litt trearbeide skal vi få han til å lage et trefat til oss som vi tenker å sende rundt slik at alle gjestene skriver navnet sitt på dette og det skal selvfølgelig få hedersplass på veggen
Dolla&Heidi&spire Skrevet 12. februar 2007 #19 Skrevet 12. februar 2007 Hvor far man tak i sånn kamera??
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #20 Skrevet 12. februar 2007 Vi hadde det, og det var TO som skreiv seg inn... Sjølv om vi hadde sagt frå om det på førehand og den låg veldig synleg framme... Men vi lagde den sjølv, så det var jo ingen pengar vekkasta (kjøpte ei fin notatbok og lagde nytt "cover")
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 13. februar 2007 #21 Skrevet 13. februar 2007 Vi har tenkt å ha en som kan ta bilde av gjestene etterhvert som de kommer, så er vi sikker på at vi får alle på bilde også. Men vi hadde tenkt å bruke vanlig digitalkamera, for polaroidkamera (og filmen/bildene) er så dyre. Vi skal ha til sammen 170 gjester... Men tror nok vi skal ha en slags gjestebok også, for bildene får vi jo ikke fremkalt før senere. Eller kanskje vi kan vise de på storskjerm senere på kvelden, slik at alle får se seg selv Da kan alle som har med digitalkamera (og som har lyst) overføre bilder på en datamaskin, så har vi fremvising på storskjerm av de ulike bildene som gjestene har tatt utover dagen og kvelden. Samtidig så får jo vi bildene som er overført på maskinen
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #22 Skrevet 13. februar 2007 I et bryllup jeg var, så var det en som hadde et sånn kamera.. Polaroid, og limte inn ett bilde pr side, og så skrev vi alle under vårt bilde. Mitt bilde ser helt fææælt ut, men det er veldig morsomt allikevel. Tror det var brudens bror som hadde regien på det.. Det er et utrolig fint minne for brudeparet, og morsomt for oss som var der.
Amy85 Skrevet 13. februar 2007 #23 Skrevet 13. februar 2007 Mormora mi har brodert hele livet sitt, alt fra juleduker til grytekluter. Hun er sabla flink, og har en haug med bestillinger liggende, så jeg har spurt om ikke hun vil brodere en kaffeduk for oss, der alle gjestene i bryllupet skriver navnet sitt langs borden rundt. Så syr hun navnene deres over med tråd etterpå slik at det ikke forsvinner i vask. Det er utrolig flott og absolutt et minne for livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå