Lykkelig løvinne Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Heisann!!!! Det begynner å bli knapt med bukser som passer på denne fronten......noen som har noen gode tips.....fine mammaklær i trønderlag??? Setter stor pris på hjelp:-)
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 På exit orkanger, Cap Ahl city syd og HM lade:) Polarn og Pyret på solsiden har også litt:)
livetimammasmage Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjøper på HM, de har mye mer utvalg til billig penge! Ellers kjøper jeg faktisk på herrebutikker, hehe, sånne college gensere Kjempegode å ha på, også kjøper jeg joggebukser på sportsavd på HM, billige og passer selv om jeg er høygravid, de bare går til under magen Du har også XLNT avd på kappahl som kan ha gensere og slikt som kan passe
bolla pinsvin Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Synes det på hm er grått og kjedelig. Har kjøpt noen bukser der som er helt greie, men finner lite gensere som er fine. Har bestilt en del over nettet. Mye er for dyrt,men det dukker opp en del tilbudsvarer også. Har kjøpt en del gensere som har ammeløsning i tillegg til plass til magen. Kjempepraktisk. Se på mammaklær øverst på siden her. Mange fine linker der.
Krølle79 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Du har også exit på Trondheim Torg, samt på Stjørdal på torgsenteret der (enten er det exit, eller så er det west som er der..)
mayaya Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Exit på Trondheim Torg Polarn O Pyret på Solsiden Barnas Hus på Tiller H&M på City Syd Nettet... Osloturer... (Svangerskapet og Den kule mage) :-) Og så har jeg hørt at det er en butikk med store str og mamatøy på Leüthenhaven... Men det er visstnok enda traustere enn H&M sitt.. Men jeg har ikke vært der altså :-)
Lykkelig løvinne Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk for supre tips.......nå skal det bli bukser som passer:-) Ha ei knakende flott helg til dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krølle79 Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Bare hyggelig. Kos deg med shoppinga! Håper du finner noe Ps, på Bik Bok har de topper som faktisk er litt lange, slik at de går over magen (ikke mammaklær, men funker fint hos mange, har jeg hørt.. ) God helg til deg også
bugs Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Hei hei! Egentlig ikke så mye fine mammaklær å finne i Trondheim synes jeg, men finner mye fint av vanlige klær på H&M i form av kjoler! Spesielt på Lade. Helt glimrende! Ikke noe press på magen, forutsatt at en har fått tak i mammastrømpebukser da. Det er en mangelvare deluxe! Finner du noen, så hamstre! Både i din vanlige størrelse og en over! Har funnet 3-4 kjoler som jeg bruker hver dag. Langt i mellom dager med bukser på her ja. Føler meg dessuten veldig mye finere i kjole enn i bukse. Kjolene kan du dessuten bruke etterpå også! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå