Lykkelig løvinne Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Heisann!!!!!!!!! Det begynner å bli litt knapt med bukser som passer på denne fronten........noen som har noen gode tips.......fine mammaklær i trønderlag????????? Setter stor pris på gode råd:-)
Snørrkvalpen Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har kjøpt mine på H/M på Lade:) de er kjempeflotte og prisen er til å leve med!!=)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 I tondheim har de i hvertfall på h&m. Jeg har funnet endel jeg liker der . Dessuten vet jeg at de har litt mammaklær på barneutstyrsbutikkene barnas hus (tiller) og barnesikringen (sentrum) Tror også lindex har noe mammaklær men er ikke sikker, for jeg har ikke vært og lett selv.
Ninna Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Spørs hvor i trøndelag du bor. I steinkjer har jeg handlet på h&m, lindex og Exit. På stjørdal har de fått inn mamalicious hos west barneklær, som er ganske billig. Har vært i trondheim også, men synes heller utvalget var labert der. Men nå har ikke jeg vært på polarn o pyret da. De skal visstnok ha noe på barnas hus på tiller også Husker ikke mer jeg...
boble <3 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 De har ogso mamalicious på Exit på Trondheim torg. Er ikke så mye de har, men det som er der synes jeg er fint.
Lykkelig løvinne Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk for gode råd, her skal det nye bukser:-) Ha ei knakende god helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spindel med spire :) Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Hei! De har jo Zip som ligger i gata som går forbi leutenhaven, som er "ren" mammaklærbutikk (i tillegg til store str), tror de har endel der, men er litt dyrere der enn andre plasser tror jeg..
Søtnosmamma Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Det er en "barnebutikk" ved siden av Eplehuset i rundkjøringa ovenfor Solsiden. Der har de også mammaklær. Har aldri kjøpt noe der men ser ut som om de har en del fine jeans og gensere.
Twins i magen <3 Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Jepp, har kjøpt et par bukser der. Bebito heter butikken. De fra 2wear med strekk over magen er kjempegode verdt 500 kr!
Lykkelig løvinne Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2007 Toppers, tusen takk for knakende gode tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå