Gå til innhold

Er det nokon som har hørt om Babybest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er ei vogn som ligg inne på Babybest.no, ei duovogn, den er kjempe billig, så eg er så usikker. Lurer på om nokon har erfaring med den, eller har hørt om nokon som har erfaring med den? Har termin 15. april, så eg må snart etter kvart bestemme meg. Men eg har ikkje lyst å legge ut 5-6000,- på ei vogn heller. Også vil eg helst ha ei ny vogn.... Eg e ein veldig vanskelig person... Håpar nokon har mulighet for å svara meg!

MVH Usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer òg på kombivogna deiras. Men da ser ut som at beggen ikkje ligg flat opp i vogna. Hjelp meg....!!!!

Skrevet

Dytter den opp litt, tilfelle det er nokon som er innpå no som ikkje ser lenger nede på lista.

Håper nokon kunne ha hjelpt meg. Om det ikkje er nokon som har erfaring, så kansje det er nokon som har vert innom på den sida og sett, òg kan dela si meining om kva du trur om den.

Skrevet

Hm... Tror nok jeg heller ville kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn enn en fra babybest. Har slrdi eid en selv, men har prøvd i butikken og hørt at de ikke er mye å spare på...

Skrevet

Hm... Tror nok jeg heller ville kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn enn en fra babybest. Har slrdi eid en selv, men har prøvd i butikken og hørt at de ikke er mye å spare på...

Skrevet

Skrevet

Skrevet

jeg har kjøpt inmotion fra nett - står en link på skravle sidene

i allefall er jeg superfornøyd

billig og kjapt levert

og bagen står rett ja!!!

nytt tysk merke - de har 4 butikk utsalg i norge

vi kjøpte usett og den er super

Skrevet

fikk levert på postkontor etter 3 dager

3000.- med stellebag og porto

det var romjulssalg da

pen er den og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...