sterio Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Ser det er ei vogn som ligg inne på Babybest.no, ei duovogn, den er kjempe billig, så eg er så usikker. Lurer på om nokon har erfaring med den, eller har hørt om nokon som har erfaring med den? Har termin 15. april, så eg må snart etter kvart bestemme meg. Men eg har ikkje lyst å legge ut 5-6000,- på ei vogn heller. Også vil eg helst ha ei ny vogn.... Eg e ein veldig vanskelig person... Håpar nokon har mulighet for å svara meg! MVH Usikker....
sterio Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2007 Lurer òg på kombivogna deiras. Men da ser ut som at beggen ikkje ligg flat opp i vogna. Hjelp meg....!!!!
sterio Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Dytter den opp litt, tilfelle det er nokon som er innpå no som ikkje ser lenger nede på lista. Håper nokon kunne ha hjelpt meg. Om det ikkje er nokon som har erfaring, så kansje det er nokon som har vert innom på den sida og sett, òg kan dela si meining om kva du trur om den.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hm... Tror nok jeg heller ville kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn enn en fra babybest. Har slrdi eid en selv, men har prøvd i butikken og hørt at de ikke er mye å spare på...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hm... Tror nok jeg heller ville kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn enn en fra babybest. Har slrdi eid en selv, men har prøvd i butikken og hørt at de ikke er mye å spare på...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Hm... Tror nok jeg heller ville kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn enn en fra babybest. Har slrdi eid en selv, men har prøvd i butikken og hørt at de ikke er mye å spare på...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Hm... Tror nok jeg heller ville kjøpt en pent brukt kvalitetsvogn enn en fra babybest. Har slrdi eid en selv, men har prøvd i butikken og hørt at de ikke er mye å spare på...
71variant Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 jeg har kjøpt inmotion fra nett - står en link på skravle sidene i allefall er jeg superfornøyd billig og kjapt levert og bagen står rett ja!!! nytt tysk merke - de har 4 butikk utsalg i norge vi kjøpte usett og den er super
71variant Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 fikk levert på postkontor etter 3 dager 3000.- med stellebag og porto det var romjulssalg da pen er den og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå