Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 I går så jeg og min kjære en film på tv og plutselig fikk jeg ååååh jeg er så lei av å være "tjukk", har ingenting å gå med,føler meg ikke fin eller bra når jeg "ordner" meg- hva er vitsen?... Mye luft i magen hele tia! klarer ikke kos og sex selv om jeg egentlig vil og trenger det!! Begynnte også å tenke på hva er det vi har gitt oss ut på? 2,5mnd igjenn ennå.. men snart skal livet vårt bli snudd på hodet er redd samtidig som jeg fikk sånn; vil ikke!! da fikk jeg dårlig samvittighet! dere som er snart ferdig hvordan har dere det, gikk tida fort eller? vil bli ferdig nåååå ,men se hvor lenge jeg har igjenn;-(.. buhuu, litt syte innlegg ja..
ejiec++ Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 vi har alle hatt den følelsen en eller annen gang i løpet av disse mnd. Det som har hjulpet for meg - er å ta en og en uke av gangen. Da går faktisk ukene ganske fort. Plutselig står du der på termin dagen og aner ikke hvor tiden har blitt av. Lykke til :-)
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 for å klage litt tilbake er ni dager over termin jeg nå det er kjedelig det...
propella Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg synes de siste mnd. av svangerskapet gikk veldig fort! Og det er vel helt naturlig at de tankene i en eller annen grad treffer deg i løpet av svangerskapet. Snakk med din kjære om det. Kanskje han kan få deg til å føle deg som en vakker gravid kvinne, for det fortjener vi ) Dessuten er det deilig å få lettet litt på frustrasjonen, for det er jo en stor endring i livet den dagen babyen kommer. Så det kan være greit å prøve å forberede seg litt, så langt det går, eller hvertfall dele forventningene sine... Men det hjelper godt bare det å få tømt seg her på BIM innimellom også... Håper hvertfall du føler deg bedre innimellom! Jeg er 12 dager over termin, så nå er jeg ganske lei også! Har mistet troen på at det blir naturlig fødsel hvertfall, kroppen min slipper jo aldri denne babyen ut. Lykke til fremover!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Oj da håper jeg virkelig du føder snart *sender masse fødestøv* og krysser fingrene for at noe skjer snart;-).. Har aldrig følt meg så ræææva før! Har sagt det til sambo ,men trur ikke han forstår! å når du nevner det så trur jeg ikke jeg har fått et jævla kompliment hele SV, det hjelper selvfølelsen!! Får bare så dårlig samv for hun i magen når jeg er slik for føler meg direkte stygg nå.. det går sikkert over snart ,men hoff.. skulle ønske samboern min var litt mer forståelses full.. Gleder meg til jeg kommer så langt som dere eller nesten iallefall;-P.. takk for alle svar, det hjelper på ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå