Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Nå har jeg funnet en butikk som har tilbud på brudepikekjoler . 150kr pr stk. Dette er helt villt. Får dem ikke SÅ billig på nett engang !!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Men ingen nettbutikk? Da blir kjolene dyre likevel dersom man ikke bor på Sørlandet...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Men det er sikkert flere fra sørlandet her som skal gifte seg , da .
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 De hadde flere typer, så det er vel for enhver smak . De hadde hvite , offwhite og et par med farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå