Gå til innhold

Hurra, hei og hopp - jeg er så glad i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For vi får muligens barnehageplass til gullet snart, må vite!

Åååå, det er nå ikke _så_ vel da - for da må jeg jo la henne være borte mens jeg er på jobb.....

Men saken er hvertfall den at jeg fikk beskjed av styreren vår i dag om at det muligens kunne bli en liten åpning på avdelingen vår(flexiavd&søskenavd), dersom vi ikke trenger stor %plass. Så hvis vi får 20 timer i uka, passer det akkurat med de tidene jeg og gubben ellers måtte overlappet med hverandre - og dessuten får hun jo være sammen med to av storesøstrene sine på samme avdeling.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxfingrene, og så leverer jeg søknaden min i ettermiddag! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til kjempemye!

Det ordener seg som regel for snille jenter har jeg hørt:o)

Skrevet

Så flott!! Det finnes nesten ikke noe mer stressende enn å vite at man skal i jobb snart, og ikke ha avklart hvordan man skal ordne barnepass!

Skrevet

Kjempeflott,trygt og godt og vite at en får plass i en barnehage en kjenner.....også sammen med søstrene:)))

Skrevet

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jeg krysser fingrene for deg! Vet hvor viktig det er å få plass til en liten gullunge i en barnehage man er trygg på!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...