Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 For vi får muligens barnehageplass til gullet snart, må vite! Åååå, det er nå ikke _så_ vel da - for da må jeg jo la henne være borte mens jeg er på jobb..... Men saken er hvertfall den at jeg fikk beskjed av styreren vår i dag om at det muligens kunne bli en liten åpning på avdelingen vår(flexiavd&søskenavd), dersom vi ikke trenger stor %plass. Så hvis vi får 20 timer i uka, passer det akkurat med de tidene jeg og gubben ellers måtte overlappet med hverandre - og dessuten får hun jo være sammen med to av storesøstrene sine på samme avdeling.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxfingrene, og så leverer jeg søknaden min i ettermiddag! c",)
Trollmora Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Lykke til kjempemye! Det ordener seg som regel for snille jenter har jeg hørt:o)
♥Snulder Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Så flott!! Det finnes nesten ikke noe mer stressende enn å vite at man skal i jobb snart, og ikke ha avklart hvordan man skal ordne barnepass!
Superlis Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Kjempeflott,trygt og godt og vite at en får plass i en barnehage en kjenner.....også sammen med søstrene:)))
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jeg krysser fingrene for deg! Vet hvor viktig det er å få plass til en liten gullunge i en barnehage man er trygg på!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå