MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Nå har jeg og prøvd meg... en venninne tok med litt, og vi scrappa UL bildet mitt... Det ble KJEMPEFINT og man blir jo helt hektet jo... Så nå vil jeg og begynne jo.. Men hva trenger man.... sånn helt generelt.. Og pris ca?
pylvis Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 I utgangspungtet trenger man ikke så mye! Men jo mer stæsj man har jo mere gøy er det! Det første jeg kjøpte var skjærebrett. Jeg har fiskars sitt, og er super fornøyd med det. Hadde ikke klart meg uten. Ellers papir(kartong og mønsterpapir) og lim! Det er det du "må" ha! Andre ting jeg bruker mye er bånd av ymse slag, stempelputer (bruker jeg masse for å blekke ut kanter) splitbinders(brads) Rubons(Bokstaver man gnir på, sånn som donald-tatoveringene!- bokstavblokkene fra Making Memories er kjempe fine!) og blomsterpynt fra Prima! Dette er det jeg bruker mest. Lykke til! Dette er kjempegøy!
Trollet73 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Et godt utgangspunkt er saks, lim og farget kartong (syrefritt). Linjal og blyant har de fleste i hus allerede. En passer kanskje for å lage sirkler.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk for tips=) Jeg gleder meg til og komme igang... Har hatt en liten klippe og lime stund for ste-dattern min nå... Barne-scrapping:) hu er helt i ekstase... har egen scrapping lime bok hun også=) Jeg skal kjøpe meg div utstyr når jeg kommer hjem fra karibien.. Drar på fredag:) Hvem vet? Kanskje jeg finner noe tøft der borte også?? Passer var lurt... det har ikke jeg tenkt engang:D
Trollet73 Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Ja, scrapping er kjempegøy. Som du ser av trådene under her, så er stanseverktøy (bla QuicKutz) skikkelig i skuddet. Det er absolutt ikke noe du trenger, men det gir sidene et mer proff utseende. Det er ganske dyrt, men mange som kan hjelpe deg ved at de selger ferdige diecuts (meg selv inkludert). De fleste tar kr 1,- pr diecut, og det kan varieres i det uendelige. Jeg bruker QK på nesten hver eneste side. Se eksempler her www.quickutz.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå