La Perla Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Ja, jeg vet jeg er treig og sidrumpa.... En venninne som flyttet tilbake til byen etter mange år i utlendighet, er så interessert i å ha meg med ut. Vi har allerede vært ute en gang, da bare spiste vi på en restaurant og pratet. Så nå på lørdag skal hun ha meg med og "prøve eu" et par barer - det er visst noen typiske sjekkebarer. Og det er bare IKKE så veldig den modusen jeg er i for tiden - godt gift trebarnsmor, alltdi litt trøtt, mye å gjøre på jobb osv. Vil helst bare synke ned foran TV'en påå lørdagskvelden, eller i det minste gjøre noe med mannen, gå på kino eller noe. Men på sjekkebar? Hmm....Huff...Jaja, jeg får vel bare kaste meg ut i det.
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hehe! Føler med deg - dette hadde stått laaaangt nede på lista mi! c",)
Trollmora Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Det ligger nok veldig langt nede på min prioriteringsliste dette da. Men hva med å foreslå neste fredag isteden? Slå slipper du å ødelegge en hel lørdagskveld? Og det er jo noe i det med at barnløse, single venninner av og til får lyst til noe annet enn bare våre barn ) For egen del forsøker jeg å tenke at siden hun vil delta i mitt hektiske liv med barn og full pakke så skal jeg klare å delta litt i hennes hverdag. Uansett sjekking eller ikke - ha det hyggelig på bar!
La Perla Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 Huff, nei nå har jeg utsatt det så lenge, så jeg må nesten bare gjøre det. Tenkte kanskje å spørre noen av de andre venninnene mine også om å være med, så slår jeg flere fluer i en smekk. Jeg får jo aldri sett dem heller, og de er jo mye nærmere venninner en hun her (som er veldig grei, altså men vi har ikke hatt kontakt på årevis mens hun var ute). Sukk...
♥Snulder Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Barnløse, single venninner må jo ut for å finne en løsning på å ikke være singel og barnløs lenger;=) Jeg er også i det stadiet at jeg synes det å frese rundt fra bar til bar er utrolig slitsomt! Foretrekker en god middag med mye skravling i stille omgivelser jeg....
Trollmora Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Du får det sikkert veldig gøy! Det er jo noe med lave forventinger ofte gir de beste opplevelsene/festene. ....og kansje du får en skikkelig opptur med kjekke unge menn som vil sjekke deg opp? Kan være bra for selvtilliten til en småbarnsmors som henger i strikken )
Tiggywinkle Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Uff - hadde nok ikke stått øverst på listen hos meg heller nei... Har single venniner, men vi pleier å møtes halveis, altså ut og spise god mat, drikke vin og skravle. Sjekkingen tar hun med andre single - for et pes, glad jeg har funnet mannen i mitt liv:-)
Superlis Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjenner meg igjen,er så ferdig med det derre,men har hatt noen pyton turer...da har jeg vært ekstra glad for det livet jeg faktisk lever når jeg kommer hjem igjen. Så ingenting så galt at det ikke er godt for noe:))
La Perla Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 Ja, jeg er også så utrolig ferdig med den slags. Jeg har ikke behov for å treffe menn - har en flott mann selv og kjenner også nok av andre supre og greie menn. Huff. Vet jeg kommer til å lengte etter sengen, eller sofaen, etter en god bok, en god film, med levende lys og føttene krøllet opp under meg. Bra jeg møter forståelse fra dere her inne da. Men jeg kan jo på en måte forstå venninnen min også da - hvis man lengter etter en kjøreste må man jo gjøre en innsats for å finne en. Og å gå på byn alene er jo ikke så stas.
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Skjønner deg såååååå godt! Å være ved single venninner på pub-runde er noe av det siste jeg gidder å bruker tiden min på nå, altså! Mye koseligere med en middag og et glass vin eller to - og så ta kvelden etterpå! Sånn er det å være småbarnsmor..... Energien rekker ikke til så mange puber for tiden...... Spleis sammen de single venninnene du har - så kan de ta pubrundene sammen! :-) Du kan jo bli med på middagen først, før du tar kvelden og de slår ut håret - da blir alle fornøyde!:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå