Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Heisann. Vet dere hvor mye jeg har rett til av penger dersom jeg har full jobb og mini har "svart" dagmamma?? Har vært alene en månedstid... Takker for alle svar:)
Ella28 Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Du har jo rett på kontantstøtte mellom ett til tre år. Og OS er avhengig av inntekt. Men jobber du fullt,tror jeg nok ikke du får særlig mye? Ellers får du helt sikkert allerede bidrag fra far og dobbel barnetrygd?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Du får snart kontantstøtte, stønad til barnetilsyn (tk spør ikke om det er svart eller hvit fikk jeg vite), dobbel barnetrygd, bidrag fra far og redusert os hvis ikke du tjener for mye.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Men man må jo oppgi navn på dagmamma samt fremlegge kontrakt og da er det jo litt dumt at hun er svart dersom de sjekker det? Da kan jo vi begge komme i trøbbel? DEssuten dekker jo kontantstøtten dagmamma? Men...??? Synes disse reglene er litt vanskelige å tolke jeg....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Det spiller ingen rolle om dagmamma er hvit eller svar. Har brukt svart dagmamma selv, og fikk dette dekket. Du trenger ett skriv som sier hvor mye barnet er til dagmamma og hvor mye hun får i lønn. Os kan du få om ikke du tjener mer enn 6g. Det vil si at os blir redusert når du har annen inntekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå