Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hvordan er samværet? For dere som bor i ulike kommuner, men dog nabokommuner.. Vi har annenhver helg.. kuttet ut onsdagene pga fritidsaktiviteter etc.. Andre som merker det blir mindre og mindre samvær når barna blir større? Hilsen stemor.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Heisan :-) Jeg bor i samme kommune da, men kan svare likevel. Er helgemamma for barn litt yngre og eldre. Onsdagen midt i uken har jeg aldri hatt fordi det tar lenger tid å reise frem og tilbake enn det blir tid til noe samvær. Noe som bare gjør hele greia stressende for alle parter. I tillegg så er jo ungene etterhvert begynt på diverse aktiviteter som ville vært til hinder uansett. Det jeg gjør er å ha dem så mye som det er mulig på diverse helligdager og planleggingsdager. + at nå som jeg er i permisjon pga minsten har jeg dem i vinterferie og høstferie og. Når det gjelder bursdagsselskaper lar jeg dem selv få bestemme om dem vil dra dit når de skal være hos meg. De bruker som regel å velge meg da ) Men drar av og til i bursdager hvis det faller inn i perioder hvor de skal være litt lenger enn en helg hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå