Gå til innhold

Mannen min vil ekle ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil gjærne ha en dildo i rompa si. mens jeg suger han.

Han vil at vi skal kjøpe en sånn dildo med seler, slik at jeg kan knulle han i rompa.

Han vil jeg skal tisse meg ut, og han slikke meg rein.

Han vil at jeg skal tisse på han, inn i munnen hans, over heile han.

Han vil stikke en finger inn i rompa mi.

Han vil knulle meg i rompa.

Han vil ha sex plasser det er fare for å bli oppdaga, som ute på trappa, eller verandaen om sommeren.

Han vil at jeg skal gå uten truse.

Han vil jeg skal tisse meg ut mens jeg kjører bil.

Han vil ha bleie på. ( kjøpte babybleier en gang, men da sa jeg STOPP) Siden har han bare brukt handuk.

Vil at jeg skal gjøre det samme, og gjøre ALT i "bleien"

Han vil være "jenta mi"

Med sexy dame undertøy, og kjoler.

Han har prøvd det, men han har stor mage, og ser gravid ut. Ser teit ut.

Han vil ha sminke og neglelakk på seg,. og parykk.

Stort sett gjør vi ikke disse tingene. Men det er forde jeg holder igjen.

Synes det er så ekkelt.

Og en gang, mens han tok meg bakfra, i analen, sa han " åh, ja...er det ikke godt å bæsje på den...?? jeg kjenner at du bæsjer på`n"........jeg fikk heilt fnatt.

Og en gang så prompet jeg når han holdt på med fingeren inni rompa mi, og det var superpinlig. Men flere mnd etterå sa han at han tente på at jeg feis, syntes det var sexy at jeg var frekk slik.............

Han ønsker å "nekte meg" å gå på do, og at jeg skal bruke han som do.....

Mens alt jeg ønskler er vanlig enkel og grei sex..............

Sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virket en smule spesiell....!!!

Skrevet

oi...

Denne mannen hadde ikke jeg takla!

Jeg kan være med på en del rart, men om det er riktig alt det du skriver så har du jo litt å stri med!

Be han surfe på internett, da kan han jo få utløp for noe av det han tenner på, uten at du trenger å være med.

Skrevet

oy,det var mye!!noe av det du skriver gjør meg rett og slett kvalm...men det er jo ikke din feil!! spesielt det med avføring og bleie....:(uuu....

tror ikke jeg hadde takkla en slik en nei!!!si det til han rett ut....at dette er noe du IKKE vil være med på!! det er bare noe han må respektere!

Skrevet

Du må sette dine egne grenser også får han leve ut resten i fantasien.

Egentlig er han jo veldig tøff som tør å fortelle deg alt dette, han er sikkert klar over at dette ikke er normalen. Men alt var jo ikke avskrekkende, syns jeg da.

Skrevet

Et par ting på denne "listen" som er akseptabelt, MEN hadde mannen min brukt bleie eller dameundertøy ELLER bedt meg bruke ham som do, hadde jeg seriøst mistet all lyst på ham for EVIG tid... Sjelden har jeg hørt noen som tenner på alle disse syke tingene du nevner her. Tror et besøk hos en psykolog kunne være på sin plass....! Nesten så det ikke er til å tro at det er sant, dette her......

Skrevet

For folk flest er dette unormalt, men det er slettes ikke uvanlig at folk tenner på slike ting. Det som er synd er når den ene vil, og den andre ikke.

Jeg synes du skal forklare ham klart hva du synes er ok, og hva du ikke kunne tenke deg å være med på. Du har ingen plikt til å tilfredsstille alle hans seksuelle drømmer.

Dersom han ikke finner tilfredsstillelse av "vanlig" sex, kan det være en idè å snakke med en terapeut.

Skrevet

Hva som er sykt, og hva som ikke er sykt har ikke så mye med egne definisjoner å gjøre. Dersom dette er en besettelse for mannen, som gjør at det går utover dagliglivet og forholdet, så bør man kanskje vurdere en terapeut, men det som blir beskrevet her er om ikke vanlig, så er det i allefall ikke så uvanlig som man kanskje skulle trodd. Det viktigste er at man er enige om hva man er med på, hva som er akseptabelt for begge parter. Noen fantasier passer best nettopp i fantasiene.

Dog, jeg skal innrømme at mannen kanskje virker en smule overaktiv.

Skrevet

Hohohoho.

Du sliter tydeligvis med dette her, beklager, men jeg kunne ikke annet enn å le. Tror ikke det er noe håp jeg, du får finne deg en "normal" mann du.

Og en annen ting: Æ S J !!!!

Skrevet

ÆSJ er alt jeg har å si... Og du vil fortsatt ha sex med han???

Skrevet

Seks av de punktene du listet opp stemmer på eksen min.. Men vi var heller ikke enige om alt. Jeg likte ikke noen av de tingene der. Jeg ville også bare ha vanlig sex.. Heldigvis er han en eks! Kjæresten min er nesten motsatt. Han har ikke prøvd noenting nesten. Hadde aldri prøvd oralsex engang før jeg traff han. Men dere må jo bli enige om dette. Du kan jo ikke gjøre ting du ikke liker bare for å tilfredsstille han! Så enten får han godta at dere ikke liker det samme, eller så får dere begge to finne noen som liker det samme som dere, men det er vel kanskje litt vel drastisk... Lykke til!

Skrevet

ohhh, my god. glad det ikke er meg, kvitt deg med monsteret. ble rett og slett kvalm av det du beskrev. ønsker deg lykke til og håper du kommer deg ut av det forholdet!

Skrevet

dette hadde ikke jeg klart å håndtere rett og slett. Han har utrolig mange "litt spesielle" fetisjer og seksuelle preferanser i forhold til de gutta jeg har vært borti iallfall!!!!! Kanskje en sexterapeut er tingen for dere? Du skal jo overhodet ikke gjøre noe du ikke har lyst til.

Skrevet

æsj.. han hadde ikke jeg orket og være sammen med tror jeg. fysj..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...