Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Det blir så vått i senga vår når vi har sex. Jeg pleier tisse litt når jeg har orgasmer, og det er ikke noe problem, for mannen min liker at jeg tisser litt. Men det blir så vått i senga. Har jo ikke altid tid, eller hukommelse til å hente noe å legge under stumpen i stundens hete. Dermed er ofte overmadrassen, (en sånn skumgummimadrass uten trekk, bare med laken på) ganske våt, av sæd, saft, og tiss. Pleier å hente en handuk etterpå så vi slipper ligge i det våte. Skulle egentlig hatt en ny overmadrass, har vert sånn i 10 år nå. Huff, ikke mye rein den madrassen. Men hva gjør dere med at det blir så vått i senga?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Legger meg akkurat utenom. Pleier ikke å være så stort problem, men tar det heller ikke noe tungt om jeg ligger i det, litt hvertfall. Tar en god dusj dagen etter. Og når du sier du tisser litt på deg,tenker jeg på at det er en ejakulasjon og ikke tiss. Det kommer fra samme sted, men det er oss kvinners form for "sædsprut" altså en våt orgasme, men det er ikke tiss, det er safter fra en orgasme. Merkelig men. Ikke så mange kvinner som er så heldige å få dette til.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Har og samme "problem" At det spruter når det går for meg.har alltid et håndkle ved senga vi, så det er ikke noe problem med våt seng.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 10 år med ei så ekkel overmadrass??? Jøss! Men om det ofte er sex i denne senga, kan dere jo kjøpe tisselaken å ha under det vanlige lakenet. Man kan også kjøpe sånne store laken-bleier på apoteket, de viser deg. De dekker hele senga,og kan kastes når de er våte. Her i huset har vi en 10 år gml seng, men overmadrass her vi skiftet 4 ganger på de åra. Den har ikke vært verken våt eller skitten, men pga midd bytter vi så ofte.
AlDeloner Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Skjønte ikke hvorfor du skal bytte grunnet midd men går ann å vaske men er sjukt å lese at du tømmer deg i madrassen uten å skaffe ny.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Midd lever i alle senger der det sover mennesker. Overmadrasser pleier å være for store til å vaskes i maskin. Jeg liker ikke tanken på å sove i gml overmadrass, derfor har vi skiftet så ofte. Synes tanken på midd er sååå ekkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå