Gå til innhold

Sæd lukter vondt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes sæd lukter så vanvittig motbydelig.

Jeg brekker meg, og må holde for nesen........

Bare jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det lukter så vondt sånn når det er helt for seg selv, kanskje det smaker litt vondt avogtil, alt etter hva han har spist. Men når han kommer inni meg, og på morgenen da når jeg skal i dusjen, så lukter jeg noe alldeles forferdelig nedentil :( Fysj og æsj...:( Flere som har det slik?

Skrevet

nei jeg har det ikke slik no.. men det var sånn med xen min.. men min til min mann er det ikke slik.. lukter ingenting dagen etter nei..

Skrevet

Det kommer an på mannen. Har hatt sex med menn som det ikke har luktet noe av i det hele tatt. Så nøytralt at jeg uten problemer kunne tatt det i munnen. Men den gubben jeg har nå, hans sæd stinker det noe helt forjævlig av, det verste jeg har kjent på noen faktisk. Han brekker seg selv og.

Skrevet

alle har ulik sammensetning av ting i sin sæd og sine safter. jeg var sammen med en hvor sæden ikke smakte noe og hvor det ikke lukta noe etter at det hadde gådd for han inni meg. morran etter kunne vi ha mere sex og det lukta ingenting. mens han jer er sammen med nå så stinker det råttn fisk etter at det har gådd for han inni meg og sæden smaker ikke så godt.

Det er det samme for alle. Noen kvinner har et surt klima, andre har helt nøytral og andre igjen smaker bare salt.

noen menn smaker godt andre bare rart, noen salt og noen kvalmt.

Alt er individuelt

Skrevet

Er så godt å høre at det er flere en meg som syns det lukter motbydelig... Og godt å høre at det er flere menn som har illeluktende sæd....., så det ikke er noe "galt" med mannen min...:)

Skrevet

Her lukter det mildt og smaker ingenting. Lar proteinkuren gli inn med et smil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...