Gå til innhold

Tenner dere på noe som ikke er lov / akseptert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vert artig å vite hva andre tenner på.

Jeg tenker da på feks sånn like før dere kommer, hva tenker dere på da for å hjelpe dere tippe over?

JEG:

Tenner på å tenke at jeg er tissejenta til mannen min, at jeg tisser i annsiktet hans.

Mannen:

Tenner på at jeg tisser og spruter på han-

Og på å si at han skal slikke opp sæden fra fitta mi og derretter stikke tunga dypt inn i munnen min.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg blir tatt av min mann og en ukjent mann til. Men for meg er det igrunn en akseptert ting, så det blir ikke noe slikt "ulovlig"

Bedriver også BDSM så endel slike ting ramler også innom tankene mine.

Skrevet

Jeg tenner på at jeg later som om mannen min på en måte "leier" meg, nesten som en prostituert, men det er bare noen få som får lov. "Leie" meg for en kveld de skal ha guttekveld eller på en kjedelig møte. Sånne ting, men jeg tør ikke si det høyt til noen.....Så det er ingen som vet om det, bortsett fra dere her nå da :)

Skrevet

"Leier" meg ut skulle det være, det er ikke mannen min som leier meg :)

Skrevet

Jeg drømmer ofte om at jeg onanerer på en scene foran masse folk. Det tenner meg voldsomt, men er ikke noe jeg hadde turt å leve ut.

Skrevet

Betaler de da eller er det bare for morro skyld??

Skrevet

Jeg tenker på at x-kona hans suger han mens han slikker meg. Jeg er egentlig skikkelig sjalu og hater at han prater om henne så dette er ihvertfall ingen fantasi jeg vil leve ut!!! Men blir kåt av tanken da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...