Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hvem inviterer dere? Min forlover vil gjerne ha en liste over hvem jeg ønsker å invitere, men jeg synes det er vanskelig... Kan man invitere noen som ikke er invitert til bryllupet eller skal man invitere kun de få nærmeste vennene? Hva synes dere jenter?
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Inviter de du har lyst til å ha der, uansett om de skal i bryllup eller ei. Jeg skrev 19 jenter på min liste, ikke alle de som skal i bryllupet!
SommerBris Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Forloveren min ønsket også en sånn liste. Og det var ikke lett, snakket litt med henne om hva hun mente. Jeg har skrevet opp 2 venner jeg ikke har invitert til bryllupet, og hun ene har forloveren min snakket med. Hun hadde ikke regnet med å bli bedt i bryllupet og syns det var kjempe hygglig at hun fikk tilbud om å være med i utdrikningslaget. Jeg tenkte også veldig på dette, men da er det ekstra godt at de forstår at vi ikke kan be alle.. Dette er en barndomsvenninne (er ikke så mye med henne nå) Men det hadde vært utrulig gøy å kunne ha med noen av de som man var me sammen med i "gamle dager" mimre litt og kose oss:) En annen venninne av meg hadde og noen i utdrikningslaget som ikke var bedt i bryllupet, men vet ikke hvor vanlig det er????
Bellemor Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Dette er jo anledningen til å ha det moro med dem som dessverre ikke får komme i bryllupet mener jeg. Jeg kommer til å skrive liste med venninner, søskenbarn (som er på min alder og som jeg har jevnlig kontakt med) svigerinner osv.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Trudde det var mest vanlig med venner jeg??? Mange som har med familimedlemmer??? Da mener jeg ikke søsken men andre i familien som man ikke er så mye med? Jeg føler det ikke natulig ha med svigerinna mi. Vi kjenner hverandre godt, men føler alikevel at det blir feil for meg. Sier ikke at det er feil å ha med familie, men bare lurer på hvor vanlig det er????
rogaland81 Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har en veldig stor omgangskrets og jeg kommer til å skrive opp alle venninnene jeg har! De bestemmer jo selv om de vil bli med og jeg syns bare det er gøy dersom mange vil bli med å feire meg! ;o) Men jeg kommer ikke til å be så mye familie for de passer liksom ikke inn,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå