Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Sukk! Det er bare tre måneder igjen til jeg skal begynne å jobbe igjen. På den ene siden gruer jeg meg noe forferdelig. Gruer meg til å være så lenge borte fra lillegullet, gruer meg til å levere ham fra meg i barnehagen, gruer meg til at det ikke lenger er barseltreff om formiddagen, gruer meg til at denne magiske perioden er over....samtidig gleder jeg meg litt også. Gleder meg til å sette i gang med spennende arbeidsoppgaver, til å treffe kolleger og til å skifte ut joggingsen med jeans..... Hva med dere andre?
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jaaaaaaaaaaaa, blir kjedelig. Men gøy også Prøver å gå mye med olabukse på dagen inne iallefall så jeg ikke føler meg som en boms neida, hehe.
SpiseLise Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Bare gruer meg! *Buhu* Er heldigvis over et halvt år til, men jeg tenker mye på det. Det har jo vært så herlig å være hjemme med henne. Er ikke ofte man har en sånn sjanse heller, så nå vurderer jeg å jobbe deltid når jeg skal begynne igjen. Hun er bare lita en gang!
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Gruer meg, skal begynne når veslemor er knappe 8 mnd.... Gruer meg mest til å komme tilbake til jobben min som jeg egentlig ikke trivdes så veldig i...
shanty73 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Her blir jeg hjemme et år til... Gruer meg nemlig til å begynne igjen... men det blir nok ikke dette året vi lever "høyt på strå"... men det går
SpiseLise Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Hørtes fint ut! Trenger jo ikke være så høyt oppå det strået bestandig da! Men, da kan jeg jo spørre deg om noe jeg lenge har lurt på. Får man da BARE kontantstøtten å leve for? For man får vel ikke feks arbeidsledighetstrygd, siden man egentlig har jobb?
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Gleder meg i forhold til det å treffe folk igjen. Er drit lei av å gå hjemme som tjener for resten av familien hehe. Men blir nok stress når alt hjemme kommer oppå arbeidet. Men mannen får trø til litt ekstra da gitt hehe.
3 *guttemamma Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Jeg gruer meg mest jeg også! Vil være hjemme lengre med lille gutten, men kan ikke pga at jeg skal begynne i helt ny jobb:( Blir greit å få litt sosialt med kollegaer da, men kunne gjerne vært hjemme minst et halvt år til ja. under to mnd igjen nå... (oææææ) vil ikke...!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Begynte å jobbe på mandag.. fikk skikkelig grinern på onsdag. Synes det var fælt å være så lenge borte fra vesla mi på 9 mnd. Men de har bare godt av det, og vi og
3 *guttemamma Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Vi har alle godt av det ja, og det går alltid bedre enn fryktet Heldigvis.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Har i grunn sett frem til å begynne å jobbe igjen, men nå som det er 3 uker til jeg begyner gruer jeg meg veldig.. Men jeg skal gå ned til 80 % stilling en periode da, så får vi se hvordan det går! Er litt spent også! Treffe alle kundene igjen, og så har vi fått ny sjef!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Jenta mi er 9 mnd. Jeg var hjemme med henne i 4 mnd, så tok sambo over og har vært hjemme med henne frem til nå. Jeg syns ikke det var noe problem å begynne å jobbe igjen etter 4 mnd. Det er fordi jeg visste hun hadde det bra og koste seg med sambo. Nå er jenta mi 9 mnd og vi har hatt innkjøring i bhg denne uka og i dag er sambos første dag på jobb. Han gruet seg veldig, han har vært heilt nedstemt de siste dagene og bare sett mørkt på det å begynne å jobbe. Blir spennende å se hvordan det har gått. Det er sikkert ikke så ille når man bare blir vant til de nye rutinene. Det går kjempebra med Heidi i barnehagen, Hun bare stråler og koser seg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Jeg gruer meg så fælt at jeg får knuter i magen. Hadde det topp på jobb, og jeg behersket den godt, men liker meg så godt sammen med gullet mitt at jeg ikke vil la dette ta slutt.
Tibra Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Jeg begynner å jobbe om 14 dager...sukk...tida har gått så fort.. Da er mini nesten 9 mnd, og pappaen skal være hjemme i 3 mnd Unner jo selvsagt han å være hjemme, men skulle gjerne bytta. Må nok innrømme at jeg er blitt litt avhengig av lillesnupp ja
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 Jeg gruet meg for et par måneder siden, men nå når det bare er en uke igjen gleder jeg meg faktisk litt. Blir deilig å tenke litt fag igjen og bruke en annen del av seg selv igjen. Mini på 10 mnd har hatt innkjøring i bhg siste 3 ukene, i dag er det 3. halve dagen han er alene. Det går supert! Ellers har vi investert i en vaskehjelp slik at ikke fritiden vår blir "spist opp" av kjedelige oppgaver. Nå blir fritiden mer verdifull nemlig ) Er ved godt mot jeg nå og gleder meg til å komme i ny rutine )
mysig Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Lille tulla mi var 8 mnd på lørdag og eg begynte å på jobb på mandag. Har begynt i helt ny jobb som lærer på vgs(jobber 2 dager i uka) og grudde meg litt på forhånd. Men det har gått veldig fint, det er herlig å "bruke hodet" litt igjen. Hadde litt dårlig samvittighet for tulla, men ho har det kjempefint. Er hos bestå(48år) si som har vært dagmamma i mangfoldige år og er kjempeflink med barn. Der er også søskenbarnet hennes og de to forguder hverandere ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå