Alenemor til 2prinsesser Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Og de var sååååå fine, helt kanon. Jeg er så utrolig fornøyd, så hun kan virkelig anbefales..... Ikke så dyrt heller...
SommerBris Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hei så moro:) Hvordan ser de ut? Mye dekor? Enkelt? Vi fikk våres forige uke vi betilte med 2 sølvhjeter, men ikke fra samme sted..
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Var hvite roser foran, for vi skal ha hvite roser i bryllupet. Også hadde hun laget eget monogram med våre initialer. Var bare sååååå fine.. hehe Kan ikke vente med og sende de ut. Når jeg får frimerkene blir de sendt...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Hvor lang tid tok det fra du bestillte dem, til du mottok dem?? Hva kostet det til sammen +frakt?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Totalt kom d på 1152 inkl 150kr i frakt. Og da var d invitasjoner og svarkort. Pluss trykk på alt. adr til folk og avsender samme med svarkonvoluttene... Tok ca 2uker tror jeg d var.. Kanskje litt over, for de sto stille i tollen i 3-4dager... Men måtte ikke betale toll da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå