Tiggywinkle Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Nevøen min er på Karolinska i Stockholm nå. Fastet i hele dag, nå i gang med tolv glass lakserolje for å tømme seg. Narkose og tarmundersøkelse i morgen. Så utrolig mye bivirkninger av alle medisinene han tar; grå stær, hemmet vekst, oppblåst av kortison, humørsvingninger etc etc Fikk desperat melding fra søster som gruer seg for de neste dagene... Vondt i magen av dette jeg, og bekymret for tapre gutten.
Reveenka Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Stakkar liten, det er vondt når barn ikke får være friske, men er nødt til å gå gjennom slike ting som dette. Vondt for mammaen og pappaen og dere andre rundt også, tenker jeg. Sender over en trøsteklem og ønsker om at de skal finne ut av det slik at han kan bli bedre!
Tiggywinkle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Takk, takk. Skjønner ikke at min søster henger sammen..han har vært syk i 4 år. Svingt mellom håp og fortvilelse. Overflyttet fra sykehus i Norge fordi vi har for liten kompetanse her. Takker hver dag for mine friske barn, som kan glede seg over livet. Håper, håper de får ham igjennom alt dette....
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Varme tanker sendes over til søsteren din...
La Perla Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Ååå stakkar sliten gutt. Håper også de får ham frisk snart så han slipper å være syk mer.
Trollmora Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Stakkars - håper det svenske helsevesenet klarer å finne ut hva som feiler ham. Og godt at det norske endelig innså sin begrensning og henviste ham videre. Krysser fingrene for at de neste dagene vil gi resultater til å leve med.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Her xxxxxxxxx jeg fingrene, men vet jo at de er utrolig dyktig ved Karolinska. Som du selv sier, vi må bare sette pris på våre friske barn. Det må være en utholdenhetsprøve av dimensjoner å ha kronisk syke barn.
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Huff..... stakkars gutt - og stakkars foreldre og familie!!!! Jeg sender varme tanker til deg og dine! Måtte den tapre lille gutten få hjelp i Sverige!! Gode klemmer fra
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 syk liten ting... det er ikke artig når ungene er syke, og jeg kan slett ikke tenke meg hvordan det er å ha kronisk syke barn.... jeg sender en tanke til både mamman og gutten, med håp om at de kan hjelpe ham, og at undersøkelsen i dag har gått fint klem fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Stakkars gutt og alle rundt ham! Alle gode tanker går til dem!!!!
Tiggywinkle Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2007 Akkurat snakket med søsteren min. Han ligger nå og får morfin pga store smerter etter undersøkelsene... Kroppen kjemper hardt mot den nye benmargen og alle medisinene gir ham maaange bivirkninger. Blir de liggende lenge denne gangen svipper jeg over til Stockholm. TAkk for alle gode tanker:-)
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Hosting og snørr i snuta på revungene betyr liksom ingenting i denne sammenhengen. Håper benmargen aksepteres! xxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxXXXXxxxXXXXXxxxXXXXXXXX!
Tiggywinkle Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2007 I know... Snørr og feber her også, jeg klager jo - men tar meg fort i det. Det går jo tross alt over.. Sliten etter en uke med influensa på dem jeg bor med, kan jo bare tenke meg hvordan søsteren har det etter 4 år.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 uff..... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX hva kan vi gjøre da - kjedelig å være så maktesløs! Men jeg velger å tro at det er makt i follede hender og gode tanker og fellesskap og kjærlighet og alt, og vips så er vi kanskje ikke maktesløse likevel??? hva vet jeg, vi må krysse i alle fall, alt vi har! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå