hæppi;) Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er snart 36 uker på vei. Den siste tiden har jeg i forbindelse med kynnere hatt nærmest støt nedover høyre ben; spesielt på innsiden ved lysken. Er de noen andre som har opplevd dette? Er ganske ubehagelig, og jeg blir litt bekymret... Takker så mye for svar;)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Ja!! Jeg har merka det, men bare i dag da.. Så ikke tenkt så mye over det..
hæppi;) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 "Godt" å høre at noen andre har merket det óg hvertfall;) Får håpe noen kan svare på hva det er...
Victorials Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg får det veldig ofte i forbindelse med at jeg setter meg ned.... Er skikkelig ekkelt, og kjennes nesten ut som om jeg får strøm i leggen... Aner ikke hva det er, men kan godt få høre viss det er noen andre som vet...
hæppi;) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har selv en liten teori om at det kan være i forbindelse med at de legger seg med hodet ned, og dermed kanskje klemmer på en nerve...?! Men vet ikke sikkert...
Lillebror og stoerebror Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 mulig bekkenløsning. jeg har gått med smerter i det ene beinet så sa legen at det var bekkenløsning. ta det med ro ellers havner du som meg på krykker;)
hæppi;) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 Jeg ringte legen i dag, og hun mente dessverre det samme som deg.Men at dersom jeg tar det litt mer med ro (har jobbet 100% på masete sosialkontor helt til nå), så behøver det ikke utvikle seg videre. Har vel sammenheng md at man blir tyngre nå på slutten. Lever liksom som før jeg; fyker rundt og glemmer at jeg har litt å bære på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå