Gjest Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 hei:) . Maybritt heter jeg, født 12.09-82.. samboeren min er født 27.08-1975.. har to barn ei jente på 5 å en gutt på 2 år.. hadde en MA i desember.. men hadde sex på eggløsnings dagene mine denne gangen,, tror du jeg er gravid eller?? eventuelt når blir jeg gravid igjen.. Håper, håper,, hilsen maybritt
cec26 Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei:) Tror ikke du er gravid nå... men du er gravid innen sommeren... Du har kul på magen når det er varmt ute... Lykke til...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 oki takk for det da..hu andre spå dama her inne som kaller seg anonym sa hun så graviditet på meg nå i februar.. og at jeg fikk en gutt til,,når blir jeg gravid da tror du? hvilken måned? Hilsen MayBritt
cec26 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker ingen hjelemiddler når jeg leser deg, får opp bilder og følser så jeg kan ikke si akkurat mnd... men jeg ser at du har kul på magen når det er varmt ute... og når jeg leser deg nå så føler jeg ikke at du er befrukta... Derfor tror jeg at du ikke er gravid nå...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 oki:) takk for svar da cec26:) får krysse fingra for at jeg blir gravid neste måned eller noe da;) Hilsen Maybritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå