Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 og det værste av alt er at jeg ikke angrer...! Får sikkert mye pepper for dette innlegget, men må bare få det ut... I går møtte jeg en kollega jeg har småflørta litt med i den siste tida, og det endte som det måtte ende... Har ikke opplevd noe bedre i hele mitt liv! Når jeg har skrevet dette, kan jeg jo nevne at mannen min ikke har villet ha sex med meg på mange mnd... kanskje ikke noen unnskyldning... men men.... Ønsker ikke pepper for innlegget mitt... måtte bare få det ut...!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg og var utro med den første typen min, forholdet våres skranglet også no j... Angrer heller ikke, men det jeg angrer på er valgene jeg tok etterpå. For han jeg var utro med, han ville ha meg han, ville jeg skulle være jenta hans... Men av en eller annen grunn så valgte jeg bort ham, og tok tilbake typen min Angrer som en hund på det enda.... Savner han jeg var utro med jeg... Han var en sånn kjekke og snill mann
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar. Godt å høre at det er andre som også har gått den veien... og ikke angrer. Jeg vet jeg kommer til å være det igjen og igjen, for han var helt rå!!!!! Men jeg må nok ta et oppgjør hjemme snart, for jeg kan ikke leve med mannen min lenger. Følelsene mine for mannen min har kjølnet... (det var derfor jeg var utro...) -hovedinnlegger-
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 fy faen. jævla hora. stakkars mann som bor med deg.
*Lissi* Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Jeg var også utro mot min eks. Var glad i han, og sexen var bra....likevel var jeg utro. Valgte å gjøre det slutt. Vi fortjente begge bedre. I dah er han lykkelig gift, og jeg har verdens beste sambo
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Hadde du lest innlegget mitt, hadde du sett at jeg ikke ønsker pepper... og kalle meg hore er vel og gå litt over grensa...?? Så vidt jeg veit vet du ikke hvordan jeg lever.... Meninga de kunne du f... meg holdt for deg selv!!! At det går ann...! Men for all del, tar meg ikke nær av bedrevitere som tror de er så utrolig mye bedre enn alle andre...! For det gjør tydeligvis du...! Skaff deg et liv! Ikke sleng ut dritt om andre her inne...! -hovedinnlegger-
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Om du ikke føler dårlig samvittighet er kanskje ikke din samboer den rette for deg? Vil du "stjele" mer av hans tid da? Kan du ikke gi slipp på han så dere begge kan gå videre?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Ikke pepper herfra heller, men husk!!!!!: er ikke alltid gresset er så mye grønnere på andre siden!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Nettopp... Vært utro jeg og, i en vanskelig periode jeg og typen min hadde. Angrer ikke. Er en stund siden det nå, og nå har jeg og typen det helt fint. Men var deilig å få bekreftet at en var attraktiv fortsatt.....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Hvis innlegget og svarene på dette hadde vært skrevet av menn ville dere alle vært enige om at vi var drittsekker hele gjengen - alle dere utro, og ingen som angrer... Dere damer er noe for dere selv! Hvis mannen din ikke vil ha sex med deg, forteller du ham hva som vil skje hvis ikke ting forandrer seg, og til slutt forlater du ham. Hvis du er utro mot ham i stedet og sprer hykleriet ditt inne i et forum på nettet, må du regne med pepper!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Men jeg snakket med typen min etter en stund, sa at jeg hadde vært utro og slikt, og at jeg dessverre ikke var gla i han lenger. Så det ble slutt da... men jeg fikk aldri igjen han jeg hadde vært utro med Men har idag verdens snilleste samboer, som jeg ALDRI har vært eller kommer til å være utro mot. Vi har en herlig liten gutt på 3 år sammen, og slik skal det være resten av mitt liv
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 Ikke noe pepper fra meg, virker heller som du ikke trives med kjærsten din og heller vill ha kolegaen din. Jeg hadde tenkt meg godt om hva jeg ville ha gjort. Og jeg mener at viss man virkelig elsker noen klarer man ikke å være utro. Men dette er nå bare min mening.
M by M Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 Jeg var også utro mot min eks. Han var utro først mer enn en gang. Så møtte jeg en gammel flørt på byen og ble med han hjem. Min daværende kjæreste ringte til og med mens vi holdt på men jeg overså det totalt og angret ikke et sekund. Men når man klarer å være utro og ikke angrer, er det noe alvorlig galt med forholdet. Jeg angrer ikke den dag i dag, men jeg kommer aldri til å være utro mot han jeg er sammen med nå. Håper aldri jeg opplever å bli bedratt igjen heller. Det er helt JÆVLIG!
Luni og go'gutten =) Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 Nei, du skal ikke få pepper av meg heller men jeg vil gjerne få sagt hva jeg mener fordet.. Har du snakket med mannen din om hva du har savnet og følt rundt hans fravær på sex-fronten? Tenk deg følelsen du ville hatt hvis det var motsatt.. Uansett hva eller hvordan ting har vært/er mellom dere så hadde han vel fortjent en sjanse til å forbedre forholdet deres før du gjorde noe så drastisk? Min samboer er det langt fra noe fres i for tiden, vår sønn er 7 mnd og jeg kan telle på en hånd de gangene vi har hatt sex siden han ble født. Men det at han er tålmodig og stiller opp for oss som en familie betyr så uendelig mye mer enn sex i denne travle småbarnstiden. Jeg har betydelig mer lyst enn han, og det er stort sett han som avviser meg men haner sliten han og og det skal han få lov til å være.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Når du ikke angrer på det bør du sterkt vurdere forholdet ditt. Jeg har selv vært utro, og angrer ikke et sekund. Jeg og sambo hadde et elendig forhold. Sambo gav meg ingenting (da tenker jeg ikke bare på sex) Jeg synes hele opplevelsen var en flott periode i livet mitt, for han andre gav meg oppmerksomhet, hørte på meg, gav meg kompliment. Noen jeg ikke hadde hørt på lenge. Men jeg fortalte sambo om det etterpå. Jeg er opptatt av ærlighet, selv om det er vanskelig. Sambo brukte vel akkurat 2 timer på og "glemme" den saken så det sier jo litt om han da. Han bryr seg ikke så mye!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Jeg blir overraska over hvilke holdninger folk har altså... Jeg har et spørsmål til alle de som faktisk er utro mot mennene sine(motsatt også)<: Hvis forholdet funker så innmari dårlig hvorfor ikke gjøre noe med det??? Det jeg mener er å slå opp FØR man faktisk HOPPER til køys med noen andre. Jeg syns det umodent, egoistisk og utrolig irriterende at folk kan være slik!!!!!!!!! Uansett hvor dårlig forholdet er så er det snakk om å gå ut av det med verdighet. De som da velger å være utro mens de er i et forhold har ikke noen verdighet i mine øyne... Og jeg vil helst ikke tenke på om et er barn involvert i en slik sak. Som dere sikkert skjønner så er jeg imot utroskap, men ikke imot å forlate noen hvis forholdet ikke fungerer...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 Takk for alle svar... både negative og positive... Kan jo fortelle dere at jeg har tatt ut separasjon og flytter for meg selv så snart leiligheten vi har sammen er leid ut... Kollegaen min småflørter jeg fortsatt med, og vi skal prøve å finne ut av ting når jeg er ute av forholdet mitt... -Hovedinnlegger-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå