Urtete Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Noen som lurer på hvor influensaen er? HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-((((((((((((((( Fyttikatta! Har hatt 40 i feber siden søndag, dette er det mest slitsomme jeg har vært med på på leeeenge. Grrrrruuuuusomt har det vært! Nå begynner feberen å gi seg litt - og det føles helt fantastisk! Tror jeg er frisk om ikke lenge! Hurra!!! (På mandag lurte jeg på om jeg noensinne kom til å bli frisk igjen hehehehe)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Kjære urtete, så godt at du er på bedringens vei.... jeg heier på klattens medisiner, de virker - så hvis du kommer til å hangle litt så ville jeg gått til innkjøp av div remedier. men god bedring uansett! og en liten cyberklem, for jeg vil ikke bli smitta. :-)
Superlis Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 God bedring!!! Håper du er over det verste nå,sverger til samme medisin som klatten,brukes på både liten og stor her i huset(barn over 1 år) Krysser fingrene for at vi skal slippe unna i år:)) Får sende nettklem jeg og,ingen smitte vil vi ha nei!!
Urtete Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Cyberklemmen var varm og god - akkurat det jeg trengte nå! TAKK!!!! Jeg har også klokketro på alternativ medisin. Var hos homeopat like før jul, og nå spiser jeg små hvite "sukkerkuler" hver dag for å unngå disse helv¤#¤¤# bihulebetennelsene som jeg har slitt med månedlig det siste året. (JA månedlig. + PMS hver måned.... What a life!) Nå under influensa-bekjempelsen har homeopaten min anbefalt Droserasan og Oscillococcinum (for et ord!!!). Jeg tar begge preparatene samvittighetsfullt og krysser finge og tær for at de hjelper kroppen å bli fort frisk! STOR cyberklem til deg - garantert smittefri, for dette unner jeg deg ikke!:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 GOOOOOOD BEDRING!!!!! Bli frisk snart!!!!!
Tiggywinkle Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Influensaen er her hos meg også. Ikke at jeg har fått den altså, men resten av gjengen. Tre syke barn, feber siden søndag, hoster til de kaster opp... En syk mann, og ja som alle menn, sykere enn alle de andre tilsammen:-) Jeg holder på å gå på veggene og håper at de snart er friske, spesielt den største.. God bedring til deg.
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 God bedring til dere alle! Masse klemmer :-)
Trollmora Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 God bedring da! Krysser fingrene på at jeg slipper siden jeg styrta til og fikk vaksine før jul......
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 God bedring! Her har vi hatt det hele gjengen, i tur og orden - tok rundt fem uker før alle hadde vært gjennom kverna...Og så elendig som man blir; svett og utslitt av det aller minste! Krya på dej c",)!
♥Snulder Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Samboern hadde influensa for noen uker siden.....mange år siden jeg har sett ham så syk! God Bedring!!!!
Urtete Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2007 Takk for alle gode hilsener, jenter! Tror jammen det hjelper, for i dag føler jeg meg bedre!:-) GOD BEDRING TIL ALLE DERE SOM IKKE ER FRISKE!!!!!!!!!! Klem - garantert smittefri - fra
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Hehe - nå kom jeg på noe min ekssvigerfar pleide å si: Du får ha god bedring hvis du skulle bli sjuk!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 åhh så fint, det er det jeg skal begynne å si kjente jeg poå meg nå.... jeg blir blid bare tanken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå