Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann har ikke hatt tid og sjangs til å være på msn på lenge.Hvordan går det med deg??? Savner å prate med deg !!!

Jeg har ligget rett ut hele denne uken,å panikken rår siden vi skal ha dåp søndag.HELDIGVIS har jeg bestilt alt :0) Glad for latskapen denne gangen her altså.

Håper dere har det bra.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hajjo =)

joa,jeg er her.har påtvunget meg dibbing.holdt på å gå lei !!! skrekk og gru,hehe ;o)

holder også på å styre til barndåp.håper bare jeg husker alt da...men servietter og pynt er allerede kommet.bare resten igjen...å det er myye.

kan ikke huske at det var så mye styr sist.....!?

har sett etter deg på msn innimellom,hahah.er enda litt tull med min.men ikke så ille som før.

vi har det greit.thor er megasur i dag.er vel tenner som plager.så hyl og skrik er innhildet i dette huset i dag...gleder meg til di kommer ploppende....enn med dere da?? alt bra ??

klem fra meg =0)

Skrevet

Jo takk alt er for såvidt greit,men idag har Marius puppevegring nekter å ta puppen.Har akkurat pumpet 100 ml så han får få litt på flaske.Han spiser så lite i slengen,begynner nesten å lure på om det er tenner på gang her også.

Jeg har også fått lysa i hus,men ikke dåps serviettene.Finner ikke dåpsservietter noen plass.På ene bokhandelen hadde de ikke gidda å pakke de opp etter juletinga,det hjelper ikke meg at de ligger i en eske og de ikke gidder å finne de frem.Har en bokhandel igjen,den skal jeg sjekke i morgen.

I morgen skal vi på røntgen med snuppa vår,hun gråter hver natt over vondt i beina.jeg tenker meg selvsagt redd på kreft og alt annet ekkelt.Håper bare det er voksesmerter som ikke er farlige bare uehaglige...

Har ikke rukket innom msn siden sist vi to snakket så da kan du tenke deg det er en stund siden :0(

Gubben har jobbet enormt med overtid i det siste .De har ett par prosjekter som må bli ferdige..

Ellers så er jeg glad for at jeg har bestilt det meste av koldtbordet.Skal lage waldorfsalat,grønnsalat og potetsalt,selv..Men med hjelp av mamma og svigermor da..

Nå må jeg gå å rydde litt mer...Endelig på beina igjen etter sykdom og da er det mye som må ordnes..

Klem og koseknuse klem :0)

Skrevet

off da.puppevegring er slett ikke morro.men gudsjelov går det over.men sliter vel på deg det!?

jeg bestilte servietter med navn og dato på.ble dyrt,men di var fine=)

å klarte da ikke å la være å bestille litt fra dåpskjole.no heller =)

var så mye søtt der,så jeg kneip øya igjen å bestilte i full fart.gikk fort,for to dager etter var di her...

vet di hadde pene servietter,sånn lysblå med gutt på hos coop byggmix.iverfall her.skal ha slike til kaffen tenkte jeg.

skjønner godt du er redd for snuppa.man tenker jo det værste,og etter alt du har vært igjennom blir det ikke bedre.men jeg håper det bare er voksesmerter.marius her var mye plaget med det.vondt som fy.

tenkte jeg skulle lage noe til dåpen jeg også,men siden mamma kommer,og tvillingene har bursdag dagen før,så blir det ikke tid.er vel nok å gjøre alikavell =0)

kos deg med ryddinga,hehe...jeg moter meg opp til å rydde frem gjesterommet..for der har vi ikke sett senga på leeeenge.utrolig greit å bare kaste ting inn.men værre når det skal ryddes igjen...=o)

koseknuse klem tilbake ;o)

Skrevet

Nå har jeg handla inn til dåpen,må bare hente det som skal hentes i morgen.tanta mi er en engel og har strykt ferdig dåpskjolen så den er bare å hente i morgen.

Marius herja mye av natta i natt,så er stup trøtt.Men må få vaska og rydda det meste siden svigers kommer i morgen.

Jeg har litt panikk for å si det mildt.Gruer meg skikkelig til at de kommer :0(

Svigermor har støv på hjerna og det har altså ikke jeg.Men akkurat nå føles hjerna mi nedstøva ut :0)

Sliten og trøtt......

Det var ikke noe galt med snuppa idag,det er sterke voksesmerter som vi trodde det var,men er glad vi sjekka likevel :0)

Nei,må vel letta på rompa å vaske litt på badet....

Koseknuse klem :0)

Skrevet

må si du har en snill tante ja =) jeg tørr ikke prøve kjolen på han ennå...mamma hadde fått en dame til å sy egen til han,men hun hadde sydd den aaalt for små!!! mamma grein,og var så lei seg at.men jeg håper den passer nå.er strekt seg,og er ikke fult så rund lenger.krysser fingrene...hvis ikke,så har jeg bestefars kjole.arva den jeg ;o) er nesten 100år gammel.er litt gul,men det får ikke hjelpe.må jeg,så må jeg =)

svigermor ja....skjønner du gruer deg.men ønsk henne velkommen med,at her er huset fult av unger,så støv forekommer...har allerede sagt fra til mamma,hehe.men hun ser så dårlig,at jeg tviler på at hun finner noe...=0)

så flott at alt var ok med snuppa!!! det var godt å høre =) men slikt er vondt.stakkars henne da,off.håper det går over snart da.

skal trille ut boller her...seint,men vi bare måtte ha boller,hehe

lykke til med svigermor,hahaa og vaskinga.om to uker er det jeg som stresser rundt her..svett bare av tanken ;o)

knuseknase klem til deg ;o))

Skrevet

Tusen takk :0)

Vi sa fra da de ringte i sted.Teite svigerfar ..gubben sa at vi ligger laaaaaangt etter skjemaet,da sier svigerfar,håper dere er i rute til søndagen da...Ehhhhh bra han får med seg ting :0)) Kan ikke annet enn flire.

Har fått hengt opp nyvaska og nystrøkne kjøkkengardiner nå sitter jeg og venter på potetene skal bli ferdige å koke.Skal lage potetsalat i morgen tidlig.Marius har hylt i hele kveld han reagerer på smertestillende som jeg må ta for å fungere skikkelig.

Har visst fått en sykdom som slår ut på ledda.Kommer av tarmene,blir sår i munnen og så får en sterke smerter i hele kroppen..Neste gang jeg får utbrudd skal jeg til utredning.

Du må ha lykke til med dåpskjolen.

Marius skal ha den jeg ble døpt i og som mange av mine kusiner /fettere har brukt.Pluss mine tre andre barn har brukt den.Den er kjempe søt i engelsk broderi tror jeg det heter..

Du sover vel nå,men du ser det vel i morgen...

Natti natt klem

Skrevet

hehehe.svigerfar fikk vist ikke med seg poenget....;o)

rekner med du er himla stressa nå ja....men lukk øra for eventuelle sleivspark,hehe.

håper di finner ut hva som plager deg.er ikke morro å leve med vondt.jeg har di siste dagene hatt så vondt i ribb beina.eller,det er en flekk.så selvfølgelig tenker jeg skumle tanker...men da hadde det vært vondt hele tiden,og ikke sånn av og på.bekkenet plager meg igjen,og jeg har vondt.men tror det er nok en vannsyste på egglederen.hatt det før,og kjenner det igjen...auauaua ;o) går vel over.passer barnebarnet igjen......men jeg som sa ok da.di fant et eldre hus å leie,med stallplass,bare 50kr i leia for stallen.di slo til med en gang.sparer noen tusen i mnd på det.så,nå sover rakkern,mens thor ser barnetv...men kjenner at det skal ikke bli ofte jeg sier ok.er ikke så sprek som før,hehe.(gamle røya...)

skal se på dåpskjolen over helga....krysser fingra for at den passer.målte han sånn ca i kveld.mellom 67-68cm er han gitt.vokst mye på en mnd.så da er han ikke så rund,hehe.spiser mye mindre i dag.skjønner ikke hvor matlysta ble av....jaja,er snart grøttid,så jeg får lage en gedigen porsjon.

lykke til i mårra,og kos dere med dåpen=)

klem fra meg ;o)

Skrevet

Tusen takk på etterskudd :0)

Da er jeg glad ,sliten og fornøyd.gjestene har dratt og vi sitter bare å roer ned.Dagen i går gikk veldig bra med unntak av at vi ble 5 min utter forsein til kirka :0( Lite flaut da...Presten stod ute og venta på oss for vi var så seine,skulle gå i prossesjon.

Jeg fikk bunaden på meg ,men bytta før middagen ,hater å amme i den.Så da tok jeg på meg bluse og skjørt i stedet.

Gjestene og vi kosa oss stort.Svigers reiste sammen med søstra mi idag.

De satt på meg henne til flyplassen,hun har bestemt seg for å flytte fra oslo og til ørsta det er 2 mil fra oss.Kjempe koselig :0) Da får jeg begge mine søstre nært meg.Hun har nettopp spontanabortert,men jeg sa til henne at er de sikkre på at det blir de to er det jo ingen vits i å starte på piller...:0) Kanskje jeg blir tante igjen.Hun er snart 37 år og har ingen barn,så forstår godt at de ikke vil vente lengre.

Håper dere har det bra,du passer barnebarnet ja ;0)

Kos å få ha han da vel???

De skal utrede meg for chrons sykdom eller hva den nå heter....

Skrevet

tenker du er kaputt ja =) å litt morro at dere ble forsein i kirka,heheheh.er slikt man husker,bestandig =0)

(kom forseint til eget bryllup jeg....)

men gubban det er flaut der og da.uff..

må være godt å få slappe av nå,etter så mye styr og stell.har egentlig ikke kommet særlig lenger jeg..så det blir vel maraton frem til dåpen.fikk gjort minimalt i helga,men men.di ble færdig innfløtta iværtfall =) å snuppen er da så grei å ha med å gjøre at.ikke mye skrik der nei.men er litt sliten i dag da..for gammel til å ha tvillinger,heheheh

bunaden ja...osj...eldste vil at jeg skal bruke den,men uff...gruer til både strykinga av skjorte og bretting av sjalet....får se om jeg bruker den..egentlig ikke lyst..

så heldig du er som får søstra di så nær da.blir morro å ha begge innen besøksavstand.mine søsken er langt unna.

å tror nok du blir tante i løpet av året.eller nei,neste år blir vel det da...

rekner med jeg blir å treffe eldste inne her en gang,hehe.di fikk bredbånd med på huset di leier,så hun hopper vel frem snart....;o)

har det bra ja,men er ikke akkurat hoppende sprek =))))

er litt sånn slappis for tia.

kos dere med vell overstått dåp,og slapp av det du kan nå da =0)

Skrevet

Heisann :0)

Var helt kaputt i nakke å rygg i går,litt bedre idag.

Har funnet frem alle babylekene tl Marius nå,søstra mi hadde de så fikk de igjen.Mange flotte leker fra niesa mi også.Men guttungen han ligger å furter på gulvet.Han hater å ligge alene.Har aldri opplevd maken.De andre ungene har alltid kosa seg under babygymen,men han der han brøler av missnøye :0(

Gubben presterte å si høyt på søndagen.Men neste dåp tar vi på hotellet .Da sperra folk opp øynene gitt.Bøle så flau.Men sa høyt å tydlig at det kunne han bare glemme.Får vi en til skal det komme som en STOR overrsakelse :0)

Han sa også til mora si neste gang,da svarte jeg kjapt ja da får vi håpe det blir tvillinger.da lo mora og forstod at jeg tulla....puh :0)

Tror nok jeg blir tante i løpet av en liten stund ja :0) men hun har vært gravid 3 ganger nå og missta alle gangene.Hun har hatt tre forskjellige menn da.Er i løpet av mange år da...Hun kjørte mine svigerforeldre til flyet i går,skal være sammen med kjæresten i ett par dager før han reiser på sjøen igjen.

Han er på supplaybåt.Så kommer hun hit til helga igjen.Det blir kos.

Skrevet

skjønner godt du er kaputt ja.har jo stressa lenge du.må ta det med ro nå,og pleie deg selv.

han her liker babygymen,gudselov.men ligger på rygg å bare strekker arma opp.ikke mye rørelse nei.men det kommer seg vel.

marius venner seg vel til det.du får få di andre ungene til å leke med han,til han liker å ligge der.men er slett ikke morro når di brøler nei.usj..er blid om dagen han her.smører litt dentinox innimellom,så da er han som sola.smiler og er stort sett blid.men har stemmeprakt som operasangere bare kan misunne han....

hihi,skulle likt å sett ansiktene da han sa det...hehe.skjønner ikke folk som tror man ikke ønsker flere barn nr man har 4...men la det bli en gedigen overraskelse,og så smeller du til med tvillinger,hehehe

da tenker jeg pipa får en annen lyd,knis ;o)

har hun mista 3 ganger? huffda,det var ikke morro.men legene kan vel hjelpe henne,slik at det går bra? di syr jo fast både det ene og andre for at slikt skal gå bra.(hvis det har med mormunnen å gjøre da)

her skinner sola,og jeg ser hvor støvete det er!!!!! iiiiik.....nå må jeg bare vaske...hadde tenkt å bare lure meg unna å slappe av,hehe.

teller ned dagene til mamma kommer =) skal bli godt å få masebøtta hit.blir jo stress,men alikevell.hun har stekt kromkaker til dåpen.noe over hundre stk !!!!! heheheh,skulle tro det var hele komunen som skulle komme...hehe.

Skrevet

Snill mamma du har som er en reser med krum kaker ;0)

Nå prøver jeg å få Marius til å sove,har lagt han i vuggen,men han er ikke helt fornøyd nei :0(

Her er opplett ,men minus 9 idag.brrrrrrrrr kaldt.....

Skrevet

jepp,hun er snill =))

håper marius snart sovner da.han her ligger å goggler.er vel speilet som får høre det nå.

er svinkaldt her også.å det skulle bli kaldere!!!! tror jeg flytter inn på badet,der er det varmekabler.....

Skrevet

Heisann du falt visst ut og så måtte jeg ta Marius ,han har så vondt i magen .0(

Kanskje vi snakkes senere i dag???

Klem og kos iallefall.lykke til med vaskingen !

Skrevet

HAHAHAHAHAAAARGH.....=) vasking ja.....eh....skal bli iløpet av dagen....

plutselig ble msn helt korka! fikk tilbud om oppgradering av ny,og slo til.så nå håper jeg den funker heretter...

skrev masse til deg som ikke kom frem til deg =(

irriterende...blir værende innpå titt og ofte i dag.hehe.føler for det ser du =)

vi prekas da vettu =0)

klæm fra vaskekjærringa.mohohahahaha =)

Skrevet

Mamma kom helt fortvila,Hun er dagmamma(gratis ) til søstra mi sin jente.Idag hadde hun henne og søstra mi dumpa jentungen på samboeren og stakk på venninne besøk,noe hun gjør nesten annen hver dag.samoeren sitter hjemme alene.Går gjerne ut i helgene også alene,sambo er hjemme og passer snuppa.Han er er en alle tiders kar og vi ser han har det vondt.han er så utrolig snill,få mannfolk hadde godtatt det han gjør.Idag hadde mamma fått nok og brent av på søstra mi..Så søsteren er sur og truer med å flytte,noe hun gjør hver gang noen sier henne i mot...Hun bruker mammas bil også.Men mamma pleier aldri si fra hun.Men idag sprakk hun,fikk vite hun skal passe snuppa de neste to dagene også...

derfor kom jeg ikke inn på msn igjen....

Skrevet

(tror du ikke jr er våken ennå....!)

huff da,det var ikke morro.skjønner godt mamman din er lei seg,sint,og mere til.å at hun "brente" av,var nok på tide.noen skal bare ha i pose og sekk.å da sprekker det til slutt.snille mamman din!!! det der trengte hun virkelig ikke nå nei.la søstra di flytte.blir vel annen lyd i pipa etter hvert.å hva når hun sitter der uten bil? nei,det er på tide mamman din lærer seg å si nei.er ikke bestandig lurt å være for snill heller.(det vet jeg...)

samboeren må være verdens snilleste.tror ikke mange hadde tålerert slikt.men noen fins det bare en av i værden =)

hadde jeg vært mamman din,så hadde jeg ikke passa ungen på noen dager....slikt hjelper på,utrolig mye......

håper det ordner seg,og at mamman din ikke er alt for lei seg nå.

"klemklem" fra meg.

skal prøve å få "goggelgutten" til å sove.ligger bare å jabber å styrer på nå =0)

Skrevet

Fikk nettoppp telefon fra ei sur dame,vi har bading hver onsdag.Vi skal ta over gruppen etterhvert fordi det har vært så mye rot.Nå ringde da denne damen og sa at gubben måtte stille på kurs i kveld og hvorfor vi ikke hadde gitt beskjed..Ehhhh første vi hørte om kurset nå :0(

Heldigvis kan gubben stille slik at vi får beholde timen vår.Det er i ett varmtvanns basseng og vi har gått i 4 år nå.Ungene elsker det :0)

Får se om kanskje jeg og de eldste skal dra i dag for gubben orker ikke to ganger.

Tror vi blir hjemme.

Snakket med "svogeren"min han ville ta med seg guttene om de skulle...Tipper jenta mi blir sinna,men tror hun bør være hjemme uansett.Hun sliter med eksem og det er 13 minus ute nå.

Sol og flott vær så det er litt surt å ikke kunne gå ut å trille.Orker ikke,her er så fuktig luft at jeg får astma anfall om jeg går ut og triller.

Mamma er ennå irritert,desverre så spør aldri søstra mi mamma om det passer for henne å passe snuppa,hun bare sier.I morgen skal jeg jobbe og da må mamma "slippe" alt og stille.mamma er for snill.Sikkert slik som deg.Gjør en stor bjørnetjeneste...

Hvordan går vaskinga da snuppa???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...