Gå til innhold

Hvor lenge etter fødsel fikk dere mensen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte egentlig å begynne på p-piller (Cerazette) igjen, men kom på at da får jeg vel mensen tilbake, og det kan jeg godt vente så lenge som mulig med..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter 3mnd.. Ammer ikke, så var vel derfor den kom såpass tidlig tilbake...:(

Skrevet

Dette har jeg også lurt på...

Så jeg har ikke noe svar å komme med, imorra er det bare 3 uker siden jeg fødte.

Men vil si at jeg vil heller få mensen tilbake enn å bli gravid igjen allerede ;)

Skrevet

Etter første fødsel gikk det 14mnd. Ble gravid på første forsøk etterpå. Satset på det denne gangen også, men fikk den tilbake etter 6uker. i dag kom den for 2.gang. Pyton! Hadde egentlig ikke tenkt å begynne med prevensjon,siden amming var nok sist, men må nok det nå. ( vil ikke bli gravid med en gang...) Prøvde cerazette sist uke,men ble innmari kvalm og vond i hodet. Har derfor lagt de bort. Prøver kansje en gang til, om en stund...

Skrevet

Jeg går på Minipilla, ammer ikke, men mensen har ikke kommet tilbake. Fikk småblødninger forrige dagen,midt i et brett, men det er vel gjerne sånn det er med minipilla.

Skrevet

Fikk den tilbake etter 6,5 uker. Har nå fått resept på Cerazette og skal begynne på de ved neste mens. Er spent på hvordan de vil være for meg da jeg har hørt at man kan blø så lenge sammenhengende... Noen andre her med de erfaringene?

Skrevet

Jeg fullammer også, fikk mensen tilbake etter ca 6 uker, det var rundt 21 des. Fikk minipille eller hva det heter hos legen.

Står at man skal begynne på dem første dag i mens. jeg har nå gått og ventet og ventet på at den skal komme igjen, men har ennå ikke skjedd.

Det er vel litt uregelmessig i starten kanskje?

Noen som vet om jeg alikevel kan begynne på pillebrettet?

Liker ikke helt å gå uten beskyttelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...