Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Har dere råd til 3 roms? Jeg har i dag en 2 roms, men begynner å innse behovet for et ekstra soverom. Småen våkner med en gang jeg går inn i rommet og skal legge meg. En annen mulighet er jo at jeg sover i stuen, men dette synes jeg er litt stusselig, vil jo helst unngå det. Hvordan har dere det?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 2(3) roms, men jeg bor sammen med søstern min og ned til rommet hennes er det en bratt trapp....så vi må flytte etterhvert! Foreløpig går det fortsatt greit med lillemannen inne på mitt rom, men det varer jo ikke evig, og jeg vil jo at han skal ha eget rom! er vel ca 67 kvm tror jeg...rekkehus aktig hus.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 3 roms, hadde akkurat samme problem med at frøkna våknet hver gang jeg kom inn på rommet. pluss at det er greit å ha et eget rom både for liten og stor, synes nå jeg
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 3-roms med to barn. Håper at jeg om et år kan kjøpe noe større. Velger å være
pøber´n & je Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Har toroms. Har soverommet mitt oppe på hemsen
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 jeg har 3 roms, og det er veldig deilig med et rom til hver av oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå