Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 For ca tre uker siden begynte puppene å renne. Det var helt tynt, vannaktig (litt sånn skummetmelk blanda med vann farge). Dette holdt på i to dager, men så sluttet det helt, og siden har jeg ikke merket noe til det.... Noen som vet hvorfor det bare "tester" seg selv slik liksom?? Det kommer vel tilbake? Jeg har ikke hatt den tykke konsistensen. Jeg er nå i min 32. uke
Pinklady og Amalie Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Prøv å trykk på nipla di da:) hehe Det har ikke rent hos meg heller på en stundmen det kommer når jeg trykker på.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Hehe, nope kommer ingenting her altså ;-)
Pinklady og Amalie Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 hmmmmmmm. merkelig du må trykke litt hardt! også dra utover samtidig. hehe dette hørses ekkelt ut altså, men det kommer hvertfall her
mor til 4 i mars Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 husk at dersom du stimulerer brystene og klemmer ut melk kan du også stimulere til for tidleg fødsel pga hormoner, best å la de vere du begynner tidsnokk å lekke melk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå