Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #51 Skrevet 1. februar 2007 Når du må løfte opp magen for å få satt deg ordentlig på doskåla...
lettereforvirra Skrevet 1. februar 2007 #52 Skrevet 1. februar 2007 Når du blir svett av å stå i dusjen og synest dusjkabinettet har krympet:)
mamman til flere Skrevet 1. februar 2007 #53 Skrevet 1. februar 2007 du ikke lengre kjøper det på nederste hylle i butikken. Det gikk så galt sist gang da du måtte ha hjelp for å komme deg opp igjen... du sier: Unnskyld, kan jeg komme forbi, og personen foran ikke lengre tar et lite skritt til siden - men 4!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. februar 2007 #54 Skrevet 1. februar 2007 Ha ha ler så jeg griner her.. når damer stopper deg på gata og sier til deg:du kan ikke ha lenge igjen?og du svarer :jo 3 mnd!!
*Mi tesorito* Skrevet 1. februar 2007 #55 Skrevet 1. februar 2007 haha! Lo så jeg grein, og måtte som det stod litt over her: lese høyt for sambo... som merkelig nok ikke syntes det var fullt så underholdene... Kjente meg igjen i de aller fleste...! "Når samboer sier: Jeg elsker deg uansett!" haha... "...som du er" er den jeg får høre da... tihi:)
Frk. Vable Skrevet 2. februar 2007 #56 Skrevet 2. februar 2007 Når du om kvelden finner spor av ethvert måltid du har spist i løpet av dagen.... i kløften!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #58 Skrevet 2. februar 2007 Når du ikke kan huske hvordan høna di så ut - og hvis du prøver å se i speilet ser du bare skog!
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 2. februar 2007 #59 Skrevet 2. februar 2007 ...Når sambo går på trynet over deg når han naivt nok prøver å hjelpe deg opp! ...Når man faller på rumpa på isen og må rulle i nedoverbakke for å komme seg opp igjen.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 2. februar 2007 #60 Skrevet 2. februar 2007 haha! ler så jeg griner:D når man må ha minst 4 pustepauser i et forsøk på å ta på seg skoene selv.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #61 Skrevet 2. februar 2007 Knappene på kåpa spretter av og du velter når du prøver å plukke dem opp igjen. Når du ikke kommer inn i bilen fordi noen har parkert bilen sin nærmere enn 80cm fra din. Når du går på kjøpesenteret og folk virkelig flytter seg for at du skal komme forbi dem. Når gamle venniner blir røde i toppen og bare må spørre hvor mange du egentlig skal ha for det må være tvillinger og kanskje trillinger. Når sambo sitter å ser på deg med trillrunde øyne og plutselig utbryter wow såååå stor den magen er, den sprekker vel snart! Når du har trillet over på rygg og begynner å bli svimmel men du kommer ingen vei på egenhånd og må rope på hjelp.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 #62 Skrevet 2. februar 2007 .... du ser lengtende på den sinnsykt gode middagen du bare har fått spist 1/2 porsjon av og skulle ønske det var plass til mere... (jeg fikk RÅgod middag hos min søster for litt siden og da jeg hadde spist litt presterte å si "jeg skulle ønske magen min var større",,, alle rundt bordet såg på min trill runde SVÆRE mage og da skjønte jeg ironien i det jeg hadde sagt *flire*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå