Gå til innhold

Du vet du begynner å bli stor når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jakka er korsett og vinterstøvlettene fungerer som støttestrømper..

SUKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du plutselig fant ut at sengegavelen kunne bli nyttig ( til og komme seg opp av sengen)

Skrevet

Når du går en hel dag med kun en sokk

Skrevet

Når du banner høylytt blandt folk du ikkekjenner fordi du mista ned noe og er nødt å plukke det opp selv

Skrevet

Når du har fått på deg det du tidligere hadde som yndlings antrekk og føler deg som ei stappa pekepølse

Skrevet

Når skoene har fått ny funksjon.. de blir brukt som slipperser...

Skrevet

du griner når smaboer sier du ser bra ut

Skrevet

når du setter deg i badekaret og vannet renner over!

Skrevet

Du lener deg godt tilbake i sofaen etter å ha spist middag... Men må ha drahjelp opp fra den tilbakelente stillingen.

Skrevet

Haha, den var god :o) Arkimedes' lov får en ny betydning ;o))

Skrevet

Når du mister ting overalt og istedenfor å plukke det opp tenker "jaja, det var jo bare en tier" eller "tja, jeg har jo maange penner og hårstrikk hjemme så den der ligger fint der den er"..

Skrevet

ufattelig morsomme svar... lo så jeg grein her!!!!

Når du har problemer med å ta på deg truse/g-streng eller bokser....

Skrevet

Hadde en til jeg...

Når man står opp på morgenen og lurer på hvilken bukse man skal ha på: Den slitte lilla eller den sidræva brune.

Når toppene som passa fint for 3 mnd siden nå kan brukes som bh'er.

Når barbering nedentil blir et prosjekt kalt: Å bli kuttet eller ikke bli kuttet...

Skrevet

... du febrilsk prøver å gå sidelengs i midtgangen på bussen (for det funka før), men ender opp med å kile deg fast mellom noen seter baki der...

Skrevet

når du står en halvmeter ut fra vasken, kjøkkenbenken osv fodi magen er i veien... Og skapknotter og håndtak er nær navelen(og det er faktisk skikkelig ubehagelig)

Skrevet

Når du gir opp å såpe inn føttene med hendene, men heller tømmer litt såpe rett ned på tærne, og gnur inn den ene foten med såpe vha. den andre foten.

Når du må ha hjelp til å klippe tåneglene.

Skrevet

Når du ikke får svingt med rattet i bilen fordi magen er i veien!!! haha...

Skrevet

Når alle du kjenner og står ved siden av ser ut som de har slanket seg ufattelige kilo siden sist du så dem.. Sukk,er jo bare du som har blitt mye støøøørre!

Skrevet

Når du baker kake og halvparten av ingrediensene ligger igjen på toppen av magen..

Skrevet

Når du må planlegge når du skal reise deg for å få tid til å samle opp nok energi til å ta sats for å komme deg opp :)

Skrevet

når den snille pappaen sier: det e bra du har lange arma............

Skrevet

Når folk stopper opp i ganger og trapper o.l for å gi deg plass til å slippe forbi og du føler du har blinklys på hodet med et skilt der det står bred last...

Skrevet

Når du, mens du ler deg nesten ihjel, må lese opp alle disse kommentarene for dine kollegaer... mens de ikke ser helt den STORE humoren i det...

Skrevet

hihi, de to over meg her var megabra!! *skratte*

Skrevet

Den siste var bra evyHo.... haha... kjnte meg igjen der gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...