Gå til innhold

Når eksen bestemor ligger for døden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da riktig av meg å stille opp, reise dit med datteren f.eks eller endre på samværet denne mnd pga det? eller kan jeg si at det ikke er mitt problem....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror eg ville stillt opp, og reist med datteren, eller endra på samvær, det som du føler er rett!

Er jo familien hennes, og da blir det på en måte ditt problem, sjøl om det ikkje er det!

Skrevet

Hva om det var din bestemor som lå for døden? Ville du ønsket at han tok hensyn til det?

Skrevet

Å være fleksibel i slike situasjoner gagner deg selv også til slutt. Jeg vet ikke hvorvidt jeg hadde reist dit, men det er mitt dårlige forhold til min svigerfamilie sin skyld.

Men samværet hadde jeg endret på om min eks spurte. Jeg vet hvor mye det tærer på når noen nære ligger for døden.

Skrevet

Vi reiste både jeg,eksen og datteren vår når bestemoren hans lå for døden,vi var også i begravelsen alle sammen. Det er klart man må være fleksibel når det gjelder sånne ting. Eksen min satt ihvertfall veldig stor pris på at jeg stilte opp for han.

Skrevet

Jeg hadde reist. For meg så er de enda en del av familien, ikke min men min datters som er min familie. Nå bor de ikke langt unna oss, så det er ikke noe problem uansett. Så lenge min ex hadde ønsket det.

Samværet hadde jeg også vært fleksibel med. Om min ex hadde ønsket å ha barnet mer eller mindre så hadde det vært helt i orden for meg. Jeg ønsker han er slik ovenfor meg om noe skjer. Og det vet jeg siden han hadde ungene når min bestemor var syk for litt siden. (jeg hadde ikke lyst til å ta med ungene på sykhuset og se oldemor dårlig, så lenge ikke hun lå for døden. Siden hun største er veldig opptatt av døden)

Skrevet

Jeg henger meg med resten her. Hadde stilt opp og endret på det han spurte om. Selv om vi har hatt våre feider, så blir det noe helt anna når det er noen av våre kjære som ligger for døden.

Han vil sannsynligvis sette pris på det, og hjelpe deg dersom noe på din side skjer engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...