Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hun har nemlig helt 100% sikkert fått vannkopper:-). Godt de kom nå og ikke i Thailand. Han har ganske mange prikker, men er i fin form. Heldigvis ingen feber:-). Det var verre med hennes storesøster på 10, hun ble skikkelig syk. Ha en fin dag.
Trollmora Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 La oss håpe hun holder humøret oppe, ikke får masse feber og at hun ikke klør masse! God bedring og håper det værste er borte før ferieturen )
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 God bedringsklem til Thyra! Hilsen Jojo og
Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Takk for det. Akkurat nå sover hun... Det er hennes første dag med prikker, men hun har ganske mange allerede. Så vi får krysse fingrer for at hun ikke blir så hardt drabbet som sin søster.
Dailis Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 God bedring til henne da. Kjekt at det kom nå da....Håper hun er kvitt kløe og ubehageligheter før dere drar=D
Maud Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 De vannkoppene har du jo ønsket deg en stund, så det er vel greit at de endelig kom. I god avstand til Thailandtur. Da storebror hadde vannkopper, hadde han prikker over alt. I ørene, på tunga, på forhuden og under forhuden, inni hendene, under føttene... Han så morsom ut, men ble ikke veldig syk. Håper Thyra får det lett og at derer slipper å holde dere innendørs så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå