Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vaskemaskin?? Utenfor tema:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vaskemaskinene røyk i går og vi må ut i hui og hast å kjøpe ny! Har tre unger og vil ha noe som varer, men vil ikke bli lurt på pris heller noen som er god på dette??

Har du en vaskemaskin du er fornøyd med? Hvilken? Takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det førte ordet jeg så i teksten her var røyk:D

*løpe ut en tur*

Skrevet

samboern jobber på elkjøp og han sier at den eneste vaskemaskina vi skal ha er miele. de er laga for å vare i 20 år

Skrevet

He he - holder du på å slutte Mamma til Gabriel?

Til Elise Ja de innafor bransjen vil vel ha porshevarianten - og de får jo prosenter så da er det jo mulig...Men miele er jo dyrt da...Flere med tips`? 6000 syns jeg er nok å bruke..

Skrevet

Sorry: til mamman til Elise:-) Skal også ut nå -litt travel her...:-)

Skrevet

det fins sikkert flere tester på nettet som kan fortelle deg hvilke maskiner som er gode og som varer:-)

Skrevet

Neida, holder ikke på å slutte. Hadde bare glemt det en stund;)

Skrevet

Hei!! Jeg jobber på elkjøp. Jeg ville hel klart gått for miele jeg også....den er best, men AEG er også kjempebra. Tenk omdreininger og kapasitet. Lykke til

Skrevet

har prøvd en del, og det er ingen tvil om at vi er mest fornøyd med AEG :)

Skrevet

Ja det koster, men vi kjøpte MIELE for tre år siden - SÅÅÅÅÅÅÅÅ fornøyd!!! Han i butikken er kompis av min mann, har jobbet i hvitevareavdelingen på Lefdal i 100 år -Han ville ikke anbefale noe annet til småbarnsfamilier!

Skrevet

Vi har electrolux og er også veldig fornøyd :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!

Har helt ærlig ønsket meg en aeg maskin, så det spørs om det blir det:-)

Ringte elkjøp og fikk anbefalt en bosch maskin også, så må høre hva de sier i butikken:-)

Skrevet

Aeg er bra, mye for pengene:) Tenk høy vekt og antall omdreininger. Uten høy vekt hjelper det ikke med omdreininger. Min erfaring hvertfal...

Hvis AEG; kjøp den med stor trommel; 6kg i stedet for 5kg. Da går alt sengetøyet til en stor dobbeltseng i samme maskin uten problemer, syntes det var litt for drøyt da jeg hadde 5kg-maskin..

Skrevet

Miele. Ingen tvil. De koster, men er verdt det.

Skrevet

Trodde det var det du mente med høy vekt, mente du at maskinene i seg selv bør veie mye? Sorry hvis jeg er litt treg nå??

Skrevet

Ja Miele er sikkert bra, men tror ikke aeg er noe særlig langt etter? Skal få samboer til å sjekke...Men alle meninger mottas med takk, så får jeg bedre sammenligningsgrunnlag!

Skrevet

Jeg sverger til Bauknect, god maskin. Er vel i samme priskategori som Miele, men verdt det. Har hatt min i 3 år, kjempefornøyd!

Skrevet

det er en grunn til at miele gir 5års garanti og 10års reklamasjon.

aeg er nok et lite stykke bak.

Skrevet

Har hatt Miele nå i 8 år og den er som ny ennå. Har 7 barn så kan love deg at den har fått kjørt seg :o) Og så er den utrolig stillegående. (derfor er den sabla tung og da )

Skrevet

Grunnen til at Elkjøp-ansatte anbefaler Miele er for at folk skal bli fornøyde.. Vi tjener lite på en maskin, uansett merke..Vi kjøper f.eks. en Mielemaskin til 8000,- og tjener 2000,- til butikken.. Selger vi en Ariston-maskin til 5000,- tjener vi inn like mye til butikken, MEN kunden blir langt ifra like fornøyd på sikt.. Miele er det merket med definitivt minst prakk...

Anbefaler Electrolux EWF 16589 (1600 omdreininger) og Electrolux 14589 (1400o).. Dette er billigere maskiner enn Miele, men du får så ufattelig mye for pengene.. Dette er kjempebra maskiner, enkle i bruk,holdbare og prisgunstige.. (16589 = ca. 5995,- og 14589 = ca. 5495,-).. Disse har et display der du ser resterende og brukt vasketid samt. en skånestart på trommelen som legger til klærne før sentrifugering slik at du skåner maskine... Tro meg, disse maskinene blir du fornøyd med..

Mvh. samboer som jobber på Elkjøp :)

Skrevet

de to maskinene som jeg anbefalte er laget for 7kg klær, mot 5 som er normalt

Skrevet

Med høy vekt tenker jeg på den klumpen i bunnen, som stabiliserer. Har hatt billige vaskemaskiner også, disse er lettere, og hopper derfor lettere bortover gulvet, og trenger å vateres opp oftere. En tung maskin takler høy sentrifuge bedre:)

Skrevet

har nettopp kjøpt elektrolux, 1500 omdreininger og 7 kg kapasitet.. er super fornøyde! Hadde miele før, og er ikke fornøyd i hele tatt.. den brukte alt for lite vann, så klærne ble ikke skyldt godt nok.. det samme var det med mine foreldre sin..ikke alltid samsvar mellom pris og kvalitet lengre.. det er vel en gammel myte..

Skrevet

Miele er verdt pengene... Husker for ett år siden så jeg en miele på tilbud til 6000, det var på euronics.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...