Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg fikk ikke overgansstønad i januar... fikk dere?? fikk man dobbelt i desember kanskje?? jeg har "detti" litt ut nå i det siste.. vært så mye!!!fint hvis noen kan svare de på NAV er helt ..... :)
SK&Maylen Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Fikk OS i januar ja, har du sendt inn de papira som du skulle fylle ut for de før nyttår?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 ja, svart på alle papirer.. du tenker på de ang lønn etc etc? herre... da må jeg ringe de IGJEN!!! har ringt de 3ganger de 2 siste dagene siden mye kluss!!! FLAUT!!! føler de blir så irriterte......
SK&Maylen Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Det e jo faktisk ikkje deg det er flaut for, det er de, er de som gjer masse feil! Har vert nede mange ganger eg og i det siste!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Hehe ja, jeg tror de kanskje er ganske vant med at folk må gjentatte ganger kontakte dem !!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå