Gå til innhold

Fikk dere OS i januar??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg fikk ikke overgansstønad i januar... fikk dere?? fikk man dobbelt i desember kanskje?? jeg har "detti" litt ut nå i det siste.. vært så mye!!!fint hvis noen kan svare :) de på NAV er helt ..... :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk OS i januar ja, har du sendt inn de papira som du skulle fylle ut for de før nyttår?

 

Skrevet

ja, svart på alle papirer.. du tenker på de ang lønn etc etc? herre... da må jeg ringe de IGJEN!!! har ringt de 3ganger de 2 siste dagene siden mye kluss!!! FLAUT!!! føler de blir så irriterte......

Skrevet

Det e jo faktisk ikkje deg det er flaut for, det er de, er de som gjer masse feil! Har vert nede mange ganger eg og i det siste!

 

Skrevet

Hehe :) ja, jeg tror de kanskje er ganske vant med at folk må gjentatte ganger kontakte dem !!!! :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...