Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Noen som har lyst å treffes på kvelden en eller annen kveld? Bare møttes på en eller annen restaurant/cafe, tatt en liten matbit og skravlet....?
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Vi snakket så vidt om dette på treff tirsdag... Trenger ikke å passe for alle, bare noen vil ;-) Er desperat for å komme meg utav huset litt.... Har vært "alene-mamma" nesten en måned nu....
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Nei... Men ANY TIME!!! Omså i kveld ;-))))
Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 He he.... :-))) Tror du er lit desperat ja:-)... Jeg merker det lit selv. Gleder meg faktisk til å starte på jobb snart...:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 LITT??? hihihihi.... Tror Jojo er dritalei mora si også :-)
moffi Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Jeeeeeeeg! Er lei jeg og....Trenger litt variert stimuli. Prøvde å lese filosofi i dag=0 Men da våkna han selvfølgelig. Ble baking i stedet. Off...*humrer litt*
dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 hva med en aldri så liten flytur vestover??? røkke har helikopter har jeg hørt.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir gjerne med....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir også gjerne med om det passer inn i kaoslivet mitt:-)) Akkurat kommet hjem nå fra 7 timers økt på sykehuset..........er så utrolig tappet for energi at jeg besvimer snart........og det har jeg faktisk tenkt til......Skal reise til Gardermoen kl 03 i natt, så noen timer på øyet må jeg bare ha!
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2007 Kan vi ta det neste uke engang? I begynnelsen (så fort som mulig)... Regner med at alle vil ha helg med sine kjære ;-) Kom med forslag! Sambo stiller opp uansett her i gården, han mener visst at jeg fortjener litt fri... Hmmmm... ;-)))
Gummelillan Skrevet 3. februar 2007 #16 Skrevet 3. februar 2007 Hva med onsdag 7. febr, på kvelden etter legging...? Har en halvtime hos hudpleiedamen min kl 19:30 for å fjerne ekle spor av mitt sanne opphav (trønder...) men etter det er jeg gjerne med på moroa!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 #17 Skrevet 3. februar 2007 Da blir datteren min 19 og jeg kommer ikke hjem før sent mandag.........uhu.......:-(( Kan jo prøve meg med å legge henne i sekstiden, så hiver jeg meg rundt og sniker meg ut da.............men jeg er redd hun vil protestere på det altså!
Gummelillan Skrevet 4. februar 2007 #18 Skrevet 4. februar 2007 Legging seks er kanskje ikke det en 19 åring helt vil akseptere ;-))) Andre datoer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå