Granny Weatherwax Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Den heter "Sammen er vi én og én" av Sverre Henmo, og handler om en gutt de tre årene han går på gymnaset. Utrolig morsom, og veldig gjenkjennelig, selv om dette skjedde på 80-tallet. Det er egentlig en ungdomsbok, men jeg kjøpte den da jeg var 21 og har lest den om og om igjen, og lånt den ut til alle jeg kjenner, og alle liker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå