Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Vi har begynt å planlegge dåp, men det store spm er hvem vi skal velge som faddere til lillegull... Sambo har èn bror, mens jeg ikke har søsken. Jeg har liten familie, og han har stor. Vi var inne på tanken om å ha mamma og svigerfar, men vil gjerne ha noen unge i tillegg. Hva med våre forlovere? Hva syns dere, og hvem hadde dere valgt? Må sies at vi ikke har mye kontakt med svogers, og at det føles feil for meg å velge han kun fordi han er i nærmeste familie. Han er jo allerede onkel, og vil ha med barnet å gjøre på den måten! Noen gode råd???
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Eg synes det viktigaste er at de vel nokon som de vil ha i ungen sitt liv - ein fadder skal jo vere der for barnet! Vi kjem til å ha ei blanding av vener og familie.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Sist valgte vi min bror, samboers bror og et vennepar. Denne gangen velger vi samboers søster, mannen hennes og et vennepar. Synes det er greit med både nære venner og familie. Lykke til :-)
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Vi skal nok ha min bror og damen, ett vennepar og to venninner av meg.. en liten gjeng, men det gjør ikke noe )
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Vi har valgt ei venninne av meg og en kamerat av samboer. Begge disse er venner fra barndommen av og som vi selvfølgelig tror vi vil komme til å ha endel med å gjøre i fremtida og...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg tenker at familien er der uansett for barnet. Det er lurt å velge venner som faddere i forskellig alder og livsfaser. Det er også fint hvis de bor i barnet nærmiljø og kan følge barnet i hverdagen..... Mange idealer som ikke alltid er lett å få til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå