Gå til innhold

Melder meg inn her jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Siden jeg har endt opp alene med mine to barn, så melder jeg meg inn her. Jeg er 31, bor i Bergen. Har en gutt på 5 og en jente på 1 mnd.

Hvem er dere her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg er 27, bor i trondheim. Er student og har ei lita tuppe på snart 2 år. (13. februar). koselig at du presenterer deg da!! får som gjør det her inne. ihvertfall som jeg har fått med meg..

Skrevet

Hei!

Er 25 år og kommer fra Oslo,har en sønn på 15 mnd.

 

 

Stella

Skrevet

Hei!

Jeg er 29 år. Er alene med ei snuppe på 11 mnd. Vi har vært alene siden August.

Skrevet

Hei hei, er 23, aleine md jenta på 1 år!

Kommer fra sunnfjord :)

Skrevet

Heisann, jeg er 20 år og er aleine med sønnen min på 5,5 mnd, vi har vært alene siden jeg var 12 uker på vei med han.

Skrevet

Hei:-)27 år her,alene med lille frø som er 4 mnd-har vært alene siden jeg ble gravid:-)

Skrevet

velkommen til oss :)))

 

jeg bor i østfold og har to jenter.. 9 år. og 18 mnd :)))

Skrevet

heisann.. eg er 20 år, har en gutt på snart 14 mnd:) bor i bergen

Skrevet

jente på 28 fra Oslo, alene med gutt på snart 11 mnd :)

Skrevet

Har nesten akkurat meldt meg inn her jeg også :(

Er 22 år, bor like ved Hamar.

Har ei datter på 2 1/2 år og en sønn på 8 mnd...

Skrevet

Er 23, bor i Oslo, og har ei jente på 16 dager *;)

Skrevet

Hei.

Je er 30.

Bor i Oslo

Har en gutt på 2.5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...